Hjælp til norton ghost v9.0

• Hej.

Jeg vil have taget et image af min Harddisk og have det brændt ud på CD-Rom så det er nemmere for mig næste gang jeg skal formatere.

Men jeg aner ikke hvordan jeg kommer igang, og KAN det overhovedet lade sig gøre at brænde ud på CD-Rom, det fylder jo mere ned 700MB ?

• Så vidt jeg husker kan man brænde cderne direkte gennem ghost bootdisken. Den skulle meget gerne spørge om ekstra cder når den behøver dem.

Jeg har dog ikke ghost 9.0 men en lidt ændre version. Jeg tror ikke de har lavet det helt store om.

Oprindeligt indlæg af Yo_hannes
    Så vidt jeg husker kan man brænde cderne direkte gennem ghost bootdisken. Den skulle meget gerne spørge om ekstra cder når den behøver dem.

Jeg har dog ikke ghost 9.0 men en lidt ændre version. Jeg tror ikke de har lavet det helt store om.

Ok. men kan du huske hvordan man ellers gør? som sagt aner jeg ikke en dyt om Ghost 9

Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
    hvorfor har du så købt det ;)

Øh hvis du køber Doom så kan du vel heller ikke gennemføre det med lukkede øjne?

Desuden er det et program jeg har fået af min svigerfar, han er IT-Chef inde på SU-Styrelsen i København.

Oprindeligt indlæg af Fredsgaard

Øh hvis du køber Doom så kan du vel heller ikke gennemføre det med lukkede øjne?

Desuden er det et program jeg har fået af min svigerfar, han er IT-Chef inde på SU-Styrelsen i København.

Så kunne du måske bede ham om at fiske min "minSU"-bruger så den viser de rigtig informationer? :D

Oprindeligt indlæg af Fredsgaard

Ok. men kan du huske hvordan man ellers gør? som sagt aner jeg ikke en dyt om Ghost 9

Så er der vidst ikke meget andet at gøre end at prøve sig lidt frem. Ellers kunne du da tage en tur forbi google. Det skulle da være mærkeligt hvis der ikke skulle være noget der.

• Image af XP kan ikke være på én cd!
    Jeg har tidligere prøvet.
    Det nemmeste er altså at lave en lille partiton på harddisken i Fat32 og så have forskellige Images.
    Jeg har feks. en ren XP, en XP med alle opdateringer, en XP med officepakken plus programmer og mail sat op.
    Ghost siger selv til når den skal bruge en ny cd...hvis du vælger cd'er!
    jeg bruger selv v.7 og der skal man vælge....(Som jeg husker det)....partition to image! skal man læse er det "Image to partition" og den sidste "partiton to partiti"on

• Bootdisketten Fra Ghost kan lave og spiltte. Så er installationen større end en CD. Så splitter programmet det op i flere Cd'er.
    Desuden laves der ingen ændringer, når man laver imaget. Det er først når det skal flyttes baglæns, man skal tænke sig om.. 8o .
    Det er nok en god idé at vide bare en smule om partitioner, inden man begynder at genskabe.