Så er SP2 til XP endelig på DANSK

• har den engelske men har problemer med at den pludselig rebooter uden grund eller med en meddelelse...andre der har prøvet det...er sket efter SP2 kom ind...sker dog ikke så ofte.....3 gange om ugen måske

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Har også lige fået den installeret og med det resultat, at mit kukommelsesforbrug er steget med ca. 50 mb :( - Det er jo ikke ligefrem positivt - imo :rolleyes: Desuden så rumsterer det der skide Messenger, selv om jeg har fjernet det permanent. Det er pisse irriterende, da jeg ikke gider bruge det imo skidt.
    Så alt i alt er jeg ikke imponeret, tværtimod :rolleyes:

• Er der nogen der ved hvordan, jeg fjerner det der Messenger-skidt, efter at man har installeret xp sp2.
    Jeg havde fjernet det helt og holdent inden. Men nu dukker den op konstant i kørende processer - med et hukommelsforbrug på over 5mb. Også selv om jeg afsluter/stopper processen. Så kommer den bare igen.
    Pi.. irriterende, da jeg ikke vil ha' den til at køre i baggrunden. Håber en der har de vise ord ! På forhånd tak!
    Det skal lige siges, at den hverken figurer i Kontrolpanel el. i menuen Programmer.

• Tak - det gav lige ca. 10 mb mindre hukommelsesforbrug 8) Så er forbruget kun øget med ca. 40 mb efter at jeg installerede SP2 :( :boxed:

Tak - det gav lige ca. 10 mb mindre hukommelsesforbrug 8) Så er forbruget kun øget med ca. 40 mb efter at jeg installerede SP2 :( :boxed:

Tsk tsk tsk - Du ved sgu da godt at messenger følger med Windows - så slettede du den - så kom SP1 - så var den der igen - så slettede du den igen - så kom SP2 - ooooooooooooog hvad kom så med igen.... ;)

EDIT: Nogen der kører Mcafee og har installeret SP2 - Gider sgu ikke installere det - hvis det laver ged i min Mcafee... :roller:

• Tjoh - men regnede med at når jeg en gang havde, sagt til reg.basen og inifilerne, at jeg ikke vil ha' det lort, så lyttede de s.. efter. ;) Men har nok været lidt godtroende ;) - Nå men nu er det væk - thank god for that. 8)
    Ang . virus program, så ved du godt at jeg bruger Norton og her er der ikke nogen problemer efter installation af SP2. Men har heller ikke hørt/læst om nogen problemer med McAfee efter inst.

Tjoh - men regnede med at når jeg en gang havde, sagt til reg.basen og inifilerne, at jeg ikke vil ha' det lort, så lyttede de s.. efter. ;) Men har nok været lidt godtroende ;) - Nå men nu er det væk - thank god for that. 8)
    Ang . virus program, så ved du godt at jeg bruger Norton og her er der ikke nogen problemer efter installation af SP2. Men har heller ikke hørt/læst om nogen problemer med McAfee efter inst.

Nå ja - jeg må se hvad der sker - skal dog lige havde lavet det der slip-stream ting klar først... :roller:

• Den kører fint. I hvertfald Enterprise V. 8.0

Vedr. Winnt.sif. Så er det ret let at lave en sådan. Hent Deploytools. http://www.microsoft.com/downl…56-4665-949B-BEDA3080E0F6 Udpak CAB filen Og kør SetupMgr.exe. Filen bliver gemt i samme mappe, som std. som Unattend.txt. Men bare omdøb. Husk at sætte Autopartition til "0" ellers lægger Windows sig på den disk / partition med mest plads.
    Hjælpfilen der ligger sammen med SetupMgr, er også helt nyttig
    Jeg har nu integreret SP2 på min installationsCD, og har en Winnt.sif i i386 bibliotekek.
    Installationen gik ganske glimragende.