Tweak & Warez.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    Måske begår en bette fejl? Han BEGIK en fejl og at lukke et emne ubegrundet kan man vel godt kalde en lille fejl. Man har vel lov til at klage over en moderator og da især når der rent faktisk er blevet lavet en fejl.


    Der står så vidt jeg kan se også i en af de første svar fra DEVIL_DK at han muligvis har lavet en fejl eller var for hurtig, det var FØR nogle andre mod´s kom ind i billedet.


    Det er også helt fint at klage over en mod, men det gør man altså bare ikke i et offentligt forum!!
    Man skriver en PM enten til DEVIL selv eller også til en af de andre mod´s .


    Det er bare min mening om dette, men der er egentligt ikke mere at snakke om da martin jo har skubbet denne bæ hen i den rigtige boks. eller noget

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj


    Der står så vidt jeg kan se også i en af de første svar fra DEVIL_DK at han muligvis har lavet en fejl eller var for hurtig, det var FØR nogle andre mod´s kom ind i billedet.


    Det må du så gerne lige præcisere lidt, for jeg kan ikke se noget i den stil før hans 6. indlæg, hvilket var efter moderators havde skrevet herinde.

  • r3ptile


    du er svær at gøre tilpas


    hvis jeg ikke indrømmer en fejl er det skidt


    når jeg så gør det er det også galt


    så er det altså ikke let at tilfres stille dig.


    for at slutte denne vil jeg gerne sige ok jeg var for hurtig ude og jeg har lavet en fejl.


    hvis dette ikke er godt nok må i sende en klage til Martin


  • Nu var det jo mig der startede "balladen" - Men jeg var ikke ude på en mission - om at hænge dig - eller andre mod's ud - og at jeg så ennda var så heldig at finde en tråd som ikke skulle have været lukket - ja det var sgu rent held. Jeg undrede mig bare over at I generelt er meget hurtige til at lukke en tråd - og med mindre I er meeeget dygtige eller tankelæsere - så har I sgu ikke altid mulighed for at VIDE at folk er ude i noget snavs.



    Til Aerial: Jeg ved godt du har gjort det i en god mening - Meeeeeeeeeeeen kunne de regler ikke kortes MEGET ned - jeg ved da i hvert fald - at jeg gider ikke sidde og læse næsten to sider med hvad man må og ikke må omkring kopiering og så'n - Men ok nu har jeg så heller ikke noget at bruge warez til.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Til Aerial: Jeg ved godt du har gjort det i en god mening - Meeeeeeeeeeeen kunne de regler ikke kortes MEGET ned - jeg ved da i hvert fald - at jeg gider ikke sidde og læse næsten to sider med hvad man må og ikke må omkring kopiering og så'n - Men ok nu har jeg så heller ikke noget at bruge warez til.


    De var meget kortere tidligere, men har uddybet dem så vi undgår tvivl og så vi mods har et klart udpenslet regelsæt at gå efter ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    De var meget kortere tidligere, men har uddybet dem så vi undgår tvivl og så vi mods har et klart udpenslet regelsæt at gå efter ;)


    Syntes det er helt fint ... Så er der jo ingen tvivl.


    Må da indrømme at jeg også selv har læst dem igennem af nysgerrighed ... Personligt rager det mig så hvad jeg må for gør hvad jeg har lyst til inden for huset 4 vægge ... :)) ...


    Men er jo rart at vide at på mange området kan man jo rent faktisk have ren samvittighed ... Hvis vi altså lige går ud fra at man har en samvittighed som "normale" mennesker ... Eller noget ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ulrik


    Hvordan kan du bedømme det ?( Hvis siger din bedømmelse er rigtig ?(



    LÆS dog for helvede hvad alle dine "kolleger" skriver.... :roller: :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    De var meget kortere tidligere, men har uddybet dem så vi undgår tvivl og så vi mods har et klart udpenslet regelsæt at gå efter ;)



    Hmmm - OK fair nok - men hvis man gerne vil have at os dovne brugere læser dem sååååååååå... ;)