hva sys i ?

• Nej ikke rigtig. Har ikke råd :) og tid til at fumle med maling osv. Dog købte jeg da nogle Fellowship of the Ring fra Games Workshop, som jeg malede lidt på. Men det er jo også lang tid siden.

Pengene går mest til HW eller DVD film :)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Nej ikke rigtig. Har ikke råd :) og tid til at fumle med maling osv. Dog købte jeg da nogle Fellowship of the Ring fra Games Workshop, som jeg malede lidt på. Men det er jo også lang tid siden.

Pengene går mest til HW eller DVD film :)

sys selv de er grimme :d hehe men ja det er en ret dyr hobby.. når du tænker på det er tin og plastik :s

Oprindeligt indlæg af faqman
    gir dig sgu ret.. bare fordi du sagde det var legtøj kommer der et til billed :D hehe

Wow! 8o - dine painting-skills er da i hvert fald i orden! :cheers: - flot arbejde!

Har selv spillet Warhammer Quest i mine unge dage hennepå fritidsklubben - det var gode tider...

Warhammer 40k har jeg dog aldrig brugt mig om :rolleyes: - men derfor kan jeg da stadig bedømme en flot malet figur når jeg ser den :D