Alpha Pal 8942 ( P4 Køler )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af steven
    hehe! Der burde være en form for påmindelser om når man har modtaget pm's ;)


    Det er nok fordi du ikke har slået det til ;)


    Gå ind i Profile i toppen af skærmen, og vælg derefter: Edit Options
    Så finder du noget med påmindelser ;)


    Jeg ville langt hellere gå efter ThermalRight da de giver en bedre køling ;)

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    fin køler men den kan ikke hamle op med TR´s SP-94


    Det er da også komplet lige meget, da steven skriver:


    Grunden til jeg går efter disse kølere er at jeg er på udkig efter en der er sort


    Lyder itiotisk men simpelthen det der vil passe best ind i min comp.


    En hyper 6 fra coolermaster er bedre end en sp-94 (lidt), men den er ikke sort, en xp-120 fra TR er bedre end en sp-94, men den er ikke sort. :crazyeyes:


  • fik ikke lige læst alle indlæg ville bare svare hurtigt da jeg var på lånt PC :(


    ville nu alligevel tage en sp-94 selv om den ikke er sort :)

  • Havde sådan en til min 2.26 Ghz P4 b.


    Kørte med en 80 mm papst blæser - 26 Db


    på ASUS P4PE og 1.7 Vcore - 2.26 @ 2.8 Ghz kunne jeg ikke holde den under 52 grader. Men havde den til at køle min P4 2.8 Ghz 800 Fsb nw også en 120 mm fanadapter (Ja hva hedder de nu :p) Også en papst 26 db blæser. Men husker ikke hvad temp var der, derfor fortæller jeg bare lidt mere :roller:


    Kørte stabilt 3.4 Ghz og da jeg fik nederstående vand på kunne jeg max have den på 3.5 Men der var den ikke stabil.


    Det er en god og solid profil der lå længe på toppen. The666 fra hol.dk bruger den stadigvæk, og kan man holde til støjen fra en voldsom blæser følger den stadigvæk godt med!


    Mvh Nosfer@tu