hey
skal bruge en guide til hvordan man sætter en Zalman Northbridge køler på et IC7 og et IC7-G MAX II
haster ret meget..
hey
skal bruge en guide til hvordan man sætter en Zalman Northbridge køler på et IC7 og et IC7-G MAX II
haster ret meget..
op med dig
Hmm. Der har været et billede af det. Men det er der tilsyneladende der ikke mere. Underligt, da det er en gammel tråd.
QuoteOprindeligt indlæg af Ulrik
Hmm. Der har været et billede af det. Men det er der tilsyneladende der ikke mere. Underligt, da det er en gammel tråd.
har set en guide engang, men kan selvfølgelig ik huske hvor
Men mener at man kan bruge den der ring, som den originale NB køler sidder på til at sætte den blå zalman profil på med..
Giv mig en mailadresse jeg må sende billeder til ...
QuoteOprindeligt indlæg af Ulrik
Giv mig en mailadresse jeg må sende billeder til ...
Takker, send bare til angel@angels-corner.dk
Hvis ja er det ganske simpelt.. Fjerne 3 vinger i hvert jørne så man kan presse den originale monterings ramme ned over den og simpelthen montere den til bundkortet igen...
QuoteOprindeligt indlæg af steven
Hvis ja er det ganske simpelt.. Fjerne 3 vinger i hvert jørne så man kan presse den originale monterings ramme ned over den og simpelthen montere den til bundkortet igen...
Takker, det bringer jeg lige videre til OriGiN. Jeg fik min Zalman smidt på min NB med lidt hjemmebikseri, men det virker og ser godt ud. Billeder kommer senere.
Mail sendt ...
well, hvis man har et abit bundkort med den nye rev. chipset-køler så er det ikke muligt at montere den zalman...
men det her er et ganske glinragende alternativ..
Den havde jeg sku godt nok ikke set før... De må have fået øjnene op for at der var brug for disse Nb kølere
Yeah.. og eneste alternativ var enten at lime en på, eller bruge Microcool køleren til omkring 1 mio.
Da jeg selv sidder med ( næsten) samme bundkort og også gerne vil påføre Zalman's NB-køler - vil du så ikke også sende samme mail til mig Ulrik?
Audane@hotmail.com
Beklager dette lille hijack - men det følger i det mindste trådens formål :=)
Det er altså ikke så slemt at man skal bruge billeder til det
Man fjerner bare 3 ben i hvert hjørne, så passer den runde sølvramme der holder std blæseren perfekt ned over.
Glemte lige at skrive at det er kun hvis du har den gamle flade køler/blæser du kan lave dette trick.
QuoteOprindeligt indlæg af Falsk
Glemte lige at skrive at det er kun hvis du har den gamle flade køler/blæser du kan lave dette trick.
Yep. Det fik vi også gjort ved OriGiN's Zalman.
Ved min egen derimod, pillede jeg den bøjle fra den originale køler ud, og bøjede den samt de små "buer" den skal sidde i på bundkortet, og med lidt fingersnilde kunne den fint komme på.