YES det nye ATi’s Catalyst Control Center

• :clap: Kæft det ser fedt ud se det hele :clap:

http://graphics.tomshardware.c…0902/ati-catalyst-01.html

The initial release of the CATALYSTTM Control Center and accompanying SDK will be available in early September, in conjunction with driver release 8.041 and will be supported on the R3XX, R4XX class of products. A future release of the CATALYSTTM Control Center will add support for the entire RADEON class of products later this year.

Oprindeligt indlæg af Connektors
    :clap: Kæft det ser fedt ud se det hele :clap:

http://graphics.tomshardware.c…0902/ati-catalyst-01.html

The initial release of the CATALYSTTM Control Center and accompanying SDK will be available in early September, in conjunction with driver release 8.041 and will be supported on the R3XX, R4XX class of products. A future release of the CATALYSTTM Control Center will add support for the entire RADEON class of products later this year.

Lækkert... Håber jeg har mit X800XT til den tid...

Sidder med Nvidias "super" (u)overskuelige driver... Hehe...

• Har lige hentet og installeret det, men det klager over at cli.exe ikke er installeret ( dvs virker ikke)... installerer jeg MS .NET frameworks virker det, men jeg gider rent faktisk ikke køre med .NET fw - er der nogen der sidder med lidt guldkorn til at løse den situation?

Oprindeligt indlæg af Audane
    Har lige hentet og installeret det, men det klager over at cli.exe ikke er installeret ( dvs virker ikke)... installerer jeg MS .NET frameworks virker det, men jeg gider rent faktisk ikke køre med .NET fw - er der nogen der sidder med lidt guldkorn til at løse den situation?

øøhh... Hvorfor vil du ikke bruge .NET FW???

Nej det er et krav at du har det installeret...

Kan ikke se problemet???

• syns sq ikke man kalde nVidia's driver uoverskuelig har sq ikke problemer med at finde rundt, lidt grimt at ATI laver en Wannabe til nV's driver interface :D tsk. tsk. og så fylder den for meget :|

A64 - 3200+@2.2GHz (1.5V, 1Mb L2 cache)
    MSI - K8N Neo P.(s754)
    2X512 PC3200 g.Skill
    Tyan - Radeon 9800Pro-m

Oprindeligt indlæg af Medallish
    syns sq ikke man kalde nVidia's driver uoverskuelig har sq ikke problemer med at finde rundt, lidt grimt at ATI laver en Wannabe til nV's driver interface :D tsk. tsk. og så fylder den for meget :|

Hvor ligner det der Nvidias???

Jeg har kører selv med Nvidia drivers... Og det er da HELT fucked up...

Med ATI er det utrolig simpelt at tvinge AA/AF på hist og her... Men det her... Puha... Der er 2000 UNØDVENDIGE features....

Men hvor ser du at det der nye ligner Nvidias???

Nvidias er en bar i siden af CP'et...

• syns bare de vil ha noget der er ligeså nemt at bruge som nvidia's og jeg har ingen problemer med at tvinge min til AA og AF det er da utrolig simpelt og nemt at gøre i nV's, du syns måske der er en masse unødvendi9gt men det er der nok andre der ikke syns....

A64 - 3200+@2.2GHz (1.5V, 1Mb L2 cache)
    MSI - K8N Neo P.(s754)
    2X512 PC3200 g.Skill
    Tyan - Radeon 9800Pro-m

• Cool

Q12: How to I create a new skin for the CATALYSTTM Control Center?
    A12: ATI used Stardock's skinstudio application, found at http://www.skinstudio.net to design the CATALYSTTM Control Center skins. A free version of skinstudio can be found at the website.

Q13: Will the software SDK be available at launch as well?
    A13: Yes, the software development kit will be available for download when we launch CATALYST Control Center.

så er det bare med at glæde sig til at 4.9 kommer

Mange tak! :D

I min første post her i tråden burde jeg nok have skrevet "virker ikke optimalt" fremfor "gider ikke" da det er mere passende for hvordan det virkede da jeg prøvede at installere det her til morgen, og det var her problemet var ;) ( det gjorde min maskine noget ustabil og låste et par gange, hvilket jeg var utilfreds med )

Jeg må lige give det en chance mere og se om det kan fungerer som jeg vil have det til!

*edits* rettet formuleringer

Oprindeligt indlæg af Connektors

driver release 8.041 tror jeg men ved ikke om det er 4.9 eller 5.0

Bemærk, at versionsnummeret følger måneden.
    Altså, vil det måske, blive implementeret i Cat. 4.10 eller 4.9.

Der vil ikke komme en, der hedder 5.0, den første 5.x vil være 5.1, der vil komme i januar 2005. ;)

Så skulle det vist være på plads. ;)

• Nu fik jeg den endelig prøvet selv. jeg har fundet ud af den ikke virker med omega drivere. Det kunne jo godt være at det er min maskine der fejler noget, så er der andre der har samme problem?

• Nu har jeg rodet lidt med det - og det virker til at være ret godt gennemtænkt! Nu mangler jeg bare lige et grafikkort så jeg ligefrem kan komme til at bruge og prøve bare nogle af indstillingsmulighederne! :D :))