Får i andre også følgende meddelse når i kigger rundt omkring her inde?

Operation timed out
-
-
Overhoved ikke - Kører ganske fint....
Måske et lidt mere passende tråd navn
-
Oprindeligt indlæg af Henrik-
Overhoved ikke - Kører ganske fint....Måske et lidt mere passende tråd navn
Ja, det var mig der lavede en brøler
Kunne ikke huske hvad der stod på billedet, så postede jeg lige for at se det, og så ville jeg skylde mig at ændre det, men så kom jeg åbenbart til at trykke på preview, og så trykkede jeg bare tilbage et par gange..
Men det er ændret nu
-
mærkeligt trådnavn... :ban:
Men ellers...det køre også fint her
-
Oprindeligt indlæg af Zlinky
Ja, det var mig der lavede en brøler
Kunne ikke huske hvad der stod på billedet, så postede jeg lige for at se det, og så ville jeg skylde mig at ændre det, men så kom jeg åbenbart til at trykke på preview, og så trykkede jeg bare tilbage et par gange..
Men det er ændret nu
ok det kan jo smutte det skidt....
-
Får den i alt 4 gange pr side jeg går ind på ...
Det er de der små sataner af reklamer i hvert hjørne der gør det
- så det er åbenbart den server der er gået ned, eller bare min comp der fucker..
Nogen der ved om man kan slå den besked fra i Mozilla?
-
FeDt subject
måske skulle jeg forærre min "how to make good thread Subjects" bog som jeg sku få i fødselsdagsgave til dig?
-
Tror det er noget med hvor meget sikkerhed du har sat dit internet til.. prioritet. De der pupop's sæt den lidt ned..
-
Oprindeligt indlæg af Zlinky
Får i andre også følgende meddelse når i kigger rundt omkring her inde?jeg får den også
-
klik på øjet nede på tweak's side, der hvor hvad sikkerhed der er. som i en bank hvor der står der er 256 bit sikkerheds kode.. tror jeg nok..
-
Jeg kan da ikke se at overskriften fejler noget?
-
Oprindeligt indlæg af Happy^
Jeg kan da ikke se at overskriften fejler noget?det er måske fordi den er blevet ændret...
-
Oprindeligt indlæg af Happy^
Jeg kan da ikke se at overskriften fejler noget?Den oprindelige var ,, pga min lille brøler
-
Jeg får også den irreterende fejlbesked. Tror det er fordi Ad-serveren er nede.
-
I get tha same msg ... fuck det er træls ...
-
Får den også engang imellem med firefox, men klikker bare en xtra gang på linket, så plejer det at virke
-
Jeg havde selvsamme problem hele formiddagen, men det lader til køre som smurt igen nu.
-
Samme her - og nu er de forpulede rekvalmer her igen