Cd-key virker ikke?

• Hej allesammen

Var lige henne i Kvickly extra for at købe NeverWinterNights på tilbud til 150,-
    Da jeg så kommer hjem og skal til at installere det - virker det medfølgende cd-key ikke :(
    Det lyder jo rimelig usandsynligt - så det er nok bare mig der taster det forkerte, men det er sq heller ikke nemt at se om det skal være R eller A og O eller 0 - måske er der en af jer der kender til den slags speielle cd-key-bogstaver?

Her er et billed jeg tog:

[Blocked Image: http://frip.dk/zigiro/cd%20key.jpg]

• Nogle af bogstaverne er lidt svære at tage kan jeg give dig ret i, men prøv da forskellige muligheder så du er sikker...

Hvis det ikke virker så gå ned og få den byttet til et nyt....

Skulle nok have været placeret i "Spil Og Software"

9QDCX-AUAKN-CAACP-PTJN7-39E3Q-7J3JE-9P6WR

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

• 9QDCX-AUAKN-CAACP-PTJN7-39E3Q-7J3JE-9P6WA

er hvad jeg kan få det til

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Nogle af bogstaverne er lidt svære at tage kan jeg give dig ret i, men prøv da forskellige muligheder så du er sikker...

Hvis det ikke virker så gå ned og få den byttet til et nyt....

Skulle nok have været placeret i "Spil Og Software"

Tjaah, er ikke meningen der skal gøres noget stort ud af tråden jeg skal bare have at vide hvad der står, det handler jo egentlig heller ikke om spillet, men om nogle bogstaver ;)

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    #Grill - ja det er netop det der problemet, der er flere af dem som ser underlige ud..

Jeps... Så du kan jo starte med at tjekke de 3 muligheder ... Er vel én af dem ... Med god sansynlighed ...

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Jeps... Så du kan jo starte med at tjekke de 3 muligheder ... Er vel én af dem ... Med god sansynlighed ...

som jeg ser det er der MANGE flere end 3 muligheder, og jeg vil helst være fri for at prøve dem allesammen ;)

som jeg ser det er der MANGE flere end 3 muligheder, og jeg vil helst være fri for at prøve dem allesammen ;)

Det var nu bare med det "o / O / D" jeg mente... Men fair nok... Kan du ikke få det til at virke, så smut ned og få den ombyttet ...

• "make sure that you are reading the CDKey correctly. The font they use is a poor choice as it leads to many letter/number corrections. For example check: 1/L/I, 2/Z, 5/S, 6/G, 8/B, 0/O/D/Q, A/R, M/N, and V/U.

If you still cannot get it to work, contact accounts@bioware.com"

kan det hjælpe? ;)

Det var nu bare med det "o / O / D" jeg mente... Men fair nok... Kan du ikke få det til at virke, så smut ned og få den ombyttet ...

Smut ned? jamen hvem siger den næste er bedre? :) Desuden er det ikke BARE at smutte ned - for det første er jeg lige kommet derfra, der er 3 km derhen og det går op ad bakke, desuden har jeg lige været i bad, så agter ikke at drøne rundt i modvind en gang til og pløre sig selv til ;)

Smut ned? jamen hvem siger den næste er bedre? :) Desuden er det ikke BARE at smutte ned - for det første er jeg lige kommet derfra, der er 3 km derhen og det går op ad bakke, desuden har jeg lige været i bad, så agter ikke at drøne rundt i modvind en gang til og pløre sig selv til ;)

Well... Men kan også bare sætte sig ned på sin flade og tude som en lille pige ... Men personligt så prøver jeg at lade være ... Kan dog ikke lade være med at trille en lille tåre af bar latter-smerter en gang imellem når jeg læser nogle af de ting som folk skriver ... :boxed:

Well... Men kan også bare sætte sig ned på sin flade og tude som en lille pige ... Men personligt så prøver jeg at lade være ... Kan dog ikke lade være med at trille en lille tåre af bar latter-smerter en gang imellem når jeg læser nogle af de ting som folk skriver ... :boxed:

Ah spar mig nu for det pjat, har ikke tudet, gider bare ikke rende frem og tilbage hele tiden...

Min tålmodighed forsvandt til gengæld nu ;) - så jeg fandt en "alternativ" metode som jeg hverken vil eller må uddybe ;)

Lukker hermed tråden