God DVD-afspiller?

• Hejsa.

Jeg sad og så Shrek før i PowerDVD, men pludselig røg lyden og nu er der heller ingen lyd, hvis jeg genstarter programmet osv. Har intet problem med at spille musik osv. i WinAmp. Jeg prøvede at hente BSPlayer, men kan den overhovedet afspille DVD'er?

Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Hmmm det er da underligt..
    PowerDVD har aldrig fejlet her..
    Virker altid perfekt til DVD'er..

Ditto ...

Har dog haft et par problemer med at windows "glemte" at der var installeret et AC3-codec så jeg måtte geninstallere det ... Spøjst, men vel noget jeg kan leve med et sket 2 gange ...

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Jeg undrer mig skam også. Det er endda en original version og det hele. Media Player Classic.. ligger den ikke i Windows XP i forvejen. Mener du ikke bare WMP6?

Nej, Media Player Classic er en væsentligt forbedret udgave af den Mplayer2.exe (WMP6), der ligger i XP, men som man selv skal ind og finde hvis man vil bruge den.

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Okay. Kunne være man skulle prøve at hente den. Bruger nemlig ellers WMP6. Kan langt bedre lide den end WMP9 osv.

Så bliver du helt sikkert også glad for MPC.

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Ditto ...

Har dog haft et par problemer med at windows "glemte" at der var installeret et AC3-codec så jeg måtte geninstallere det ... Spøjst, men vel noget jeg kan leve med et sket 2 gange ...

Er det den der hedder AC3filter du tænker på?? fordi jeg havde også samme problem, men så prøvet jeg OdioDec Og så fik jeg det meget bedre!! :D Ej den har det ihvertfald ikke med at "glemme" den er der!!