K: 2 x 12 tommer bass enheder

  • Hej, er der nogle der ved hvor man kan købe de omtalte 12 tommer bass enheder?


    De skal sidde i et sæt "Jamo power 566".

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Hej, er der nogle der ved hvor man kan købe de omtalte 12 tommer bass enheder?


    De skal sidde i et sæt "Jamo power 566".


    Tjaa.. Du kunne da prøve http://thansen.dk :)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • ALDRIG køb noget hos Thansend med forventninger om at få et nogenlunde produkt! Og specielt inden for lyd er det ofte vigtigt at få noget kval hvis det skal gøres ordentligt, og dette kan man simpelthen ikke i den butik...



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil


    Tjaa.. Du kunne da prøve http://thansen.dk :)

  • måske lidt OT. men hva fanden!..


    jeg kan anbefale nogle prosonic 12", har selv 4 stk. af dem, og tro mig, vores naboer sover kun hvis jeg giver dem lov til det :evil:. og de giver IMO er vildt go bass.... er dog ikke intra. i at sælge mine...


    og en anden ting.. thansen.dk er noget billigt skrammel, men hvis manden ikke har ret mange penge er det jo fint nok, han skal bare være opmærksom på at næsten alt lydustyr dernede er til bil og det er = 4 ohms, lyd udstyr, ihvertfald det jeg har set fra dem, mange "ordentlige" anlæg har et out-put på 8 ohm, og hvis han har de 8 ohm og 4 ohm's højttaler, ja så ka han godt vinke farvel til dem iløbet af kort tid :]

  • Tak for forslaget om Thansen, kigger lige på det. Jeg er intraseret i at købe nogenlunde kvali men på dette område er jeg ik einstein, men bare rolig min far er besat af Hifi så han skal nok hjælpe.


    BTW, bare kom med flere forslag..

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af steven
    ALDRIG køb noget hos Thansend med forventninger om at få et nogenlunde produkt! Og specielt inden for lyd er det ofte vigtigt at få noget kval hvis det skal gøres ordentligt, og dette kan man simpelthen ikke i den butik...


    Basserne skal sidde i et par Jamo-højttalere... Og er C-W basser måske ikke gode nok til det?

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Tak for forslaget om Thansen, kigger lige på det. Jeg er intraseret i at købe nogenlunde kvali men på dette område er jeg ik einstein, men bare rolig min far er besat af Hifi så han skal nok hjælpe.


    BTW, bare kom med flere forslag..



    Hvis du kommer i nærheden af Karlslunde (2690) - 25km syd for københavn - Der ligger Peerless fabrikken - og der kan du på lageret købe løse enheder - Hvad så'n 2 fætre står i ved jeg ikke lige.. (hvis du absolut ikke kommer den vej - så kan jeg godt lige "svinge ind omkring" og få en pris)



    Ang.: THansen - så drop det - skodlort.. :roller:

  • Update...


    Har "peerles" fabrikken en hjemmeside?

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB