HI jeg er lige gået i gang med at bruge programmet Fraps til og lave video med i medal of honor jeg har bare et problem når jeg sætter fraps til og optage så vil mit spil gerne lagge er der nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre for at det holder op
Fraps problemer
-
-
Så vidt jeg ved så er det fordi at den max vil optage med 30 fps
-
ja det er rigtigt den kan kun optage med maks 30 fps skal den kunne gå højere op
-
Sådan er det da bare... sæt opløsningen ned det hjælper lidt. har selv brugt fraps da jeg optog film fra GTAVC.
-
Det er ikke pga det med 30 FPS... 30 FPS ser 100% flydende ud i video...
Det er bare pga at det kræver ret meget af din CPU både at spille og optage ;o)
Men hvis du optager og det hakker ser videon så også sådan ud??? Pga mit doom3 kørte med 14 FPS når jeg optog... Men videoerne ligner dog at jeg kører ca 25...
-
Fraps gør så spillet kører med så mange antal fps det optager med.
-
ok spillet hakker og det gør det også i vidioen men det kan næsten ikke være fordi min maskine er for lille jeg har en p4 3 ghz
-
Ja, spillet hakker jo fordi Fraps gør sådan at spillet kører i samme antal fps, som der optages med.
-
ok kan man ikke komme til at ændre det så man kan optage uden det hakker eller er der nogen der kender et bedre program man kan bruge
-
Nej du kan ikke sætte det højere end 30 fps
-
øhh hva snakker du om?? fraps ændre ikk noget med fps til det den optager.. den optager 30fps.. eller 25. kommer an på hvad man vælger. men cpuen osv kan næsten ikk trækek det, så derfor lagger spillet ok meget.
-
Ved mig smider den både Max Payne 2 og CS 1.6 ned på 25 fps når jeg optager.
-
Man skal også huske på harddisken
Den skal lave omkring 15 billeder i sekundet (Alt efter indstilling) Og det er ukomprimeret..
Der halter Harddisken allerede rimelig meget efterI det hele taget er det en utroligt krævende process at optage direkte ind i AVI, ukomprimeret mens du spiller..
Det bedste er på en eller anden måde at opdate en demo i spillet (Der er en demo funktion i de fleste nye spil) Og så afspille demoen, og køre fraps imens, så er det jo 'ligemeget' hvor meget det lagger
-
God ide, tak for det
-
Oprindeligt indlæg af r3ptile
Ja, spillet hakker jo fordi Fraps gør sådan at spillet kører i samme antal fps, som der optages med.Det kan ikk passe.. Måske hvis computeren er kraftig nok, vil man nok overleve at den i hvert fald ikk går over 30 fps..
Men sjældent den gør detMener at fx min CS fps mens jeg spiller og optager er omkring 5 eller sådan noget
-
Oprindeligt indlæg af SjQLunD
Det kan ikk passe.. Måske hvis computeren er kraftig nok, vil man nok overleve at den i hvert fald ikk går over 30 fps..
Men sjældent den gør detMener at fx min CS fps mens jeg spiller og optager er omkring 5 eller sådan noget
Okay mente også at den gør så man maksimalt kører med de antal fps
-
?? demo sorry jeg er helt ny inde for det her optage programmer men er det bare sætte min fps ned i fraps for at få mindst muligt lag
-
Oprindeligt indlæg af -=TDB=-@ligator
?? demo sorry jeg er helt ny inde for det her optage programmer men er det bare sætte min fps ned i fraps for at få mindst muligt lagnej du skal lave din grafik og opløsning helt ned, eller hvis ku kan optage en demo (fx cs) ska du gøre det.
-
Oprindeligt indlæg af CarStone
nej du skal lave din grafik og opløsning helt ned, eller hvis ku kan optage en demo (fx cs) ska du gøre det.
Hvorfor dog det??? Jeg har da optaget en masse doom3 i 11XXx8XX... Det kører med ca 20 FPS...
-
Oprindeligt indlæg af købkøb
Hvorfor dog det??? Jeg har da optaget en masse doom3 i 11XXx8XX... Det kører med ca 20 FPS...
Din pc er så også lidt bedre ikk
men fraps optager da kun 640*480 af vinduet ik?? mener ikk den kan optage så store opløsninger....