Verdens mest sørgelige sang ..

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Godt så ... Så er det jo ikke bare mig der er underlig.... Altid på det her område... :))

"Staind & Fred Durst - Outside" arkustisk & live er nice...

Mange vil nok også mene jeg har en meget underlig musiksmag .. *G* Og af og til kan jeg da også have lidt ondt af mine naboer - Dog hører jeg mest The Voice for tiden - men de har ikke bedt mig skrue ned, så de må jo kunne lide det .. *GG*

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Godt så ... Så er det jo ikke bare mig der er underlig.... Altså på det her område... :))

"Staind & Fred Durst - Outside" arkustisk & live er nice...

Kan også godt læse det sørgelige i dem, men det er ligesom om at når der kommer en grov stemme og noget rå guitar og sådan lidt, forsvinder det sørgelige i sangen. Synes jeg :)

Tror såmænd også den er noget mere sørgelig i akkustisk version :)

• Poison er skide god

[size=11]Board : FIC 865pe Max
    Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
    Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
    Grafik : Point of view G4 ti4200
    Skærm : Aoc

• Enya - Lothlorien. Der er ikke nogen text eller noget den flår bare tårene ud af mig ;(
    så er der også kaizers orhestra - 170 den er egentlig ikke særlig sørgelig men på DET rigtige tidspunkt får man tudefjæs på når man høre den

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
    Min er : I want to know what love is med Foreigner , minder mig om ulykkelig kærlighed for 17 år siden , som er lidt svær helt at glemme.

The_Unforgiven

hmm same song reminds me of> en kæreste jeg havde da jeg var ung var sammen 3år det kan sku stadig gibbe lidt i mig når man hører den.....

og så li my immortal med Evanescence minder mig om min eks. som jeg har barn med som skred efter 7år

hovsa glemte li en mer den ham hobitten synger i lotr return of the king.............daaamn det er sørgeligt.
    og så har han nok en ren stemme, hmm lyder sku næsten som mig om morgenen;)

4070 Ti Gigabyte

Rettet en gang, sidst af sehested ().

• Leonard Cohen har også lavet en mængde sørgelige og triste sange. Ka' ik' rigtig huske hva' de hedder. Der er jo også mange af dem. Tror faktisk ikke han har lavet nogen, som er muntre. :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af sehested
    hovsa glemte li en mer den ham hobitten synger i lotr return of the king .............daaamn det er sørgeligt.
    og så har han nok en ren stemme, hmm lyder sku næsten som mig om morgenen;)

Da jeg lige læste at du havde nævnt den, kom jeg da lige i tanke om at den sang gav mig de vilde (positive/sørgelige) kuldegysninger, da jeg var inde og se den i biffen!!! Kanon sørgelig sang!!!

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Nick & Jay 8o ...... Synes det er rædsomt sørgeligt at nogen kan synge så dårligt :)) :))

Ellers hører jeg faktisk ikke så meget sørgeligt musik - kan ikke se nogen grund til hvorfor jeg skal gøre mig selv trist ved at høre på sørgelige tekster ;)

Ja det er ufatteligt at de to tosser kan blive ved med at have kun én dag tilbage, på et tidspunkt må deres held da slippe op :D