nogle der ved om man kan få et program så man kan bruge mp3 som ringe toner som på en siemens sx1.
på forhånd tak for hjælpen
nogle der ved om man kan få et program så man kan bruge mp3 som ringe toner som på en siemens sx1.
på forhånd tak for hjælpen
Jeg mener ringetoner bruger .midi-formatet, så det burde vel være muligt at konvertere dem til .midi. Dog er der nok nogle begrænsninger bl.a. mht. størrelse og længde.
Nogle telefoner kan godt bruge mp3 som ringetoner, men tror ikk din kan..
QuoteOprindeligt indlæg af CarStone
Nogle telefoner kan godt bruge mp3 som ringetoner, men tror ikk din kan..
den har jo mp3 afspiller og 128mb( har sat et mmc kort i)
QuoteOprindeligt indlæg af Karse
den har jo mp3 afspiller og 128mb( har sat et mmc kort i)
det er muligt din den kan, skal jeg ikke kunne sige, men der er ihvertfald nogle der kan, min kan Nokia 6600 og der er en mp3 afspiller jo bare et nyt program i...
Det kan du vist ikke, ser ud til at den kun understøtter .wav filer som ringetoner, fandt lige lidt her :
Although it cant support mp3 as ringtone, u can simply convert part of the mp3 into wav! In anyway, when the phone rings, it will only sustain for 30-40 seconds and it will hang up if the owner does not pick up the phone. So whats the purpose of putting a full mp3 as the ring tone?? A section of the mp3 that lasts 30-40 Seconds is around 6mb.
ellers kig ind på http://www.mobildebat.dk, der kan du få svar på alt om mobiltlf.
QuoteA section of the mp3 that lasts 30-40 Seconds is around 6mb
Passer ikke helt. De fylder normalt en del mindre.
QuoteOprindeligt indlæg af r3ptile
Passer ikke helt. De fylder normalt en del mindre.
Passer meget godt, hvis klippet er i .wav, har lige prøvet, 40 sek fylder 6.7 mb...
Hov, mig der misforstod teksten. Troede der stod 30-40 sekunder af en mp3 fyldte 6mb. My bad.