Doom 3 - Luksus-Stuff

Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Tvivler vist på en del ja :)

Undersøg da selv sagen mester.

Hvorfor skulle JEG undersøge sagen ??... Det er jo dig om udtaler dig om noget du vist lige burde undersøge før du udtaler dig.

Hvis folk har et problem med NO-CD´s, så må DE undersøge sagen om det er lovligt eller ej ... Det er dem der har et problem ... Ikke her.

Kan sgu ikke være rigtigt denne snak skal komme frem HELE tiden og uanset hvad, så er der stadig nogle der står og bitcher over at de ikke er blevet overbevist .... Helt ærlig. Der er INGEN andre end Tweak-gutterne som skal "overbevises" om at det er lovligt. Hvad andre tror er RØVLIGEMEGET og hvis de har et problem, så kan de bare knytte røven for de har INTET at sige...

Så drop alt det "Jamen jeg tror ikke det er lovligt ... Lad mig komme med en teori " .... :]

• :clap: :)) :cheers:

• Kan jeg godt forstå at i ikke vil, men jeg vil så nøjes med at sige at der er specielt én moderator som er ude med riven hver gang der snakkes om noget der i teorien kunne være ulovligt på et meget løst grundlag.
    Ovenstående er desværre lidt vagt formuleret og jeg kan ikke klarificere det nærmere uden at gå i detaljer.

Jeg syntes bare at den ene moderator skulle tælle til 10 og slå koldt vand i blodet næste gang inden der bliver formuleret et angreb på nogen som ejer et spil/program som indtil det modsatte er bevist må anses for at være en lovlig kopi.
    Jeg mindes specielt en doom III tråd som IMO var at gå ud i ekstremerne.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr