Hmm hva syns i om mit signature pic....? :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Brug Mozilla, det klarer den fint :)


    Nej, du kan bare lave det ordenligt ... ;) ... Hvis du kan finde ud af det. At lave et stykke arbejde som kun ser nogenlunde ud i 5% af tilfældene er STÆRKT amatøragtigt... ;)


    :]


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Det du citerer fra reglerne, det er lige blevet opdateret ;) Gjorde martin efter jeg havde snakket med ham på msn, og samtidig lagde han tråden på alle boards og skrev sit indlæg ;)


    Men i fik jeres vilje med billede og text ;)


    Læs dog linket jeg skrev til den regel-tråd før du udtaler dig om noget du TYDELIGVIS ikke ved en skid om ... :] ... Eller læs dog hvad jeg skriver !!!


    ER DET SVÆRT ??!!...


    Skal vel ikke være rigtigt at det skal skæres ud i PAP for dig HVER gang jeg skriver et link ??

  • Så har jeg lavet et lille billede, lad mig vide hvis du vil have eventuelle ændringer ;)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Har også siddet og leget lidt med min . . . . altså signaturen *G*
    Ka' ik' rigtig finde ud af, om jeg er tilfreds :rolleyes:
    Har også bikset lidt med 3 andre:
    [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/tree_sig1.jpg
    [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/gold_sig.jpg
    [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/sunset_sig1.jpg
    Ka' ik' bestemme mig hvad for en der er pænest ?

  • Okay - så vil jeg også være med.


    Happy : De har sgu lidt ret - Det er sgu lidt lamt at sidde og spille klog - og så ikke ville klikke på et link som en "modstander i diskutionen" lægger ind - og Martin's udtalelse om at man godt må kombinere - Den kom altså læænge før i sad og "Bitchede" af hinanden.


    GrillRotten : Endnu engang skal du lige brokke og kværulere. Du har ret i at som reglerne ser ud nu - KAN de misforstås - Meeeen man kunne jo også vælge at tolke lidt - og kan man vist godt forstå meningen med dem. Det virker sgu lidt som om du meget gerne vil have en eller anden latterlig "fight".




    Og så til det der KAN misforstås:



    De fremhævede er jo liiidt modstridende - og måske skulle man istedet skrive :


    Max størrelse for signaturer er fremover: 650x150 pixels.


    Du kan lave en signatur som består af:
    1. Et billede (f.eks. jpg. fil)
    2. Tekst
    3. Billede OG tekst


    MEN uanset hvad du vil bruge - må det under INGEN omstændigheder fylde mere end 650x150 pixels.



    Det var så bare lige mit input - Måske kunne man så for at gøre det krystalklart for enhver - indsætte et billede (der fylder det max-tilladte) - tekst (der fylder det max-tilladte) - billede OG tekst (der SAMLET fylder det max-tilladte) - udfor hver mulighed.... ;)


  • Det var så lidt ;)
    Det hele er som sagt lavet i photoshop.


    Teksten skrev jeg normalt, og så satte jeg "dropshadow", "bevel and emboss" (giver den lidt marmoragtige effekt) og 1 px sort "Stroke" på.
    Jeg opdagede lige i en anden tråd at du faktisk har en Prescott og ikke en Northwood, så jeg ændrer det lige ;)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

    Rettet en gang, sidst af Grus ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Det var så lidt ;)
    Det hele er som sagt lavet i photoshop.


    Teksten skrev jeg normalt, og så satte jeg "dropshadow", "bevel and emboss" (giver den lidt marmoragtige effekt) og 1 px sort "Stroke" på.
    Jeg opdagede lige i en anden tråd at du faktisk har en Prescott og ikke en Northwood, så jeg ændrer det lige ;)


    har ledt efter det "stroke" men kan simpelthen ikke finde det .. hvor er det? :)


    tak tak tak tak tak tak tak :D:D hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wacked


    har ledt efter det "stroke" men kan simpelthen ikke finde det .. hvor er det? :)


    tak tak tak tak tak tak tak :D:D hehe


    Det ligger sammen med alle de andre effekter. Nederst på listen ;)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wacked
    vil du ikke tage et hurtigt screenshot.. har vidste ikkk lige den samme :/ min er os dansk såh


    EDIT: sorry jeg måske er lidt sår'n "ARGHT NOOB SVIN" hehe :P sorry


    Det er iorden at være n00b. Man lærer så længe man lever ;)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wacked
    hehe oka godt :) ellers havde jeg et problem hehe :P ..
    Hmmm ligner ikke noget jeg har .. hva er det for en vers??


    har den gamle 6.0 :/


    skal jeg skaffe 7.0?


    7´eren er nu også "gammel" ... Den nyeste er "Photoshop CS".... 8´eren.


    og "skaffe" ??... FY FY ... :boxing:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    7´eren er nu også "gammel" ... Den nyeste er "Photoshop CS".... 8´eren.


    og "skaffe" ??... FY FY ... :boxing:


    Heh, tror sgu ikke der er mange der har Photoshop originalt herinde, hvis overhovedet nogen. Jeg har dog, både 7.0 og CS. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Heh, tror sgu ikke der er mange der har Photoshop originalt herinde, hvis overhovedet nogen. Jeg har dog, både 7.0 og CS. :)


    Skal jeg ikke kunne udtale mig om, men du har jo nok utvivlsomt ret i at der er nogle som ikke har købt deres Photoshop .... Jeg er en af dem .... Den er dog lovligt for har fået den af min gamle chef som betaling for konsulent-arbejde ... Sådan har det været siden 5´eren og så nu op til da jeg fik CS´eren da den kom .... Rettere sagt, så gælder det alt fra Adobe og ligende pris-pampere. *G*... :))

  • De enkelte gange jeg har "leget" med Adobe har det været med en gratis Tryout


    http://www.adobe.com/products/tryadobe/main.jsp#product=39


    Har bare aldrig fået taget mig sammen til at lære det ordenligt så jeg blandt andet kan få fixet en ordenlig sign .... må se hvornår det bliver til noget.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Har bare aldrig fået taget mig sammen til at lære det ordenligt så jeg blandt andet kan få fixet en ordenlig sign .... må se hvornår det bliver til noget.


    Kender fornemmelsen ... Man bliver aldrig helt tilfreds. *G* Men det er jo et sjovt program at lege lidt med synes jeg. Photoshop kan jeg sgu ikke undværre. *G* :))

  • Quote

    Kender fornemmelsen ... Man bliver aldrig helt tilfreds. *G* Men det er jo et sjovt program at lege lidt med synes jeg. Photoshop kan jeg sgu ikke undværre. *G*


    Det er sådan set ikke det med at blive tilfreds der er problemet - Det er bare det med at komme igang og lære det, altså ud over de funktioner som "paint" også har :))


    Men når jeg så lærer det så kommer den med at jeg aldrig bliver tilfreds nok også - Den tid den sorg

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm


  • Tja, jeg bruger "8'eren" som egentlig hedder Photoshop CS som der også blev nævnt før... anskaf dig det ;)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    hehe oka skriver når jeg har skaffet det hehe


    Du kan da bruge det link jeg skrev og du har det gratis i 30 dage mener jeg det er - Så er der da lidt tid til at lære det uden det koster noget.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm