Hmm hva syns i om mit signature pic....? :O

Oprindeligt indlæg af Wacked
    hmm jaah måske..
    har du nogle foreslag til farve? det PÆNT svært at finde den rigtige.. og hvid passer IKKE ind her :/

EDIT...: oka jeg ku gøre teksten større.. men så der ikk plads jo :/

Leg lidt med det ... ;)

Vælg en realativ lys nuance af en farve som tekst-farve og så brug outside stroke 1px i en mørkere nuance af dem samme farve ... Gør at teksten står lidt for sig selv og vælger man den rigtige farve som udgangspunkt, så vil det se pænt ud IMO... ;)

PS. Det jeg bl.a. har gjordt med den tekst som står på min nuværende signatur .... "lys" grå tekstfarve og så en "mørk" grå som "udvendig kant" (outside stroke) .... Gør det lidt pænere ... og hjælper til at gøre det mere læsligt med den rette farve.

• det kan jeg enig godt se nu når du siger det :D ..
    prøver jeg lige :D ..

• Tag at sætte lidt "outer glow" på teksten, så skal du bare se løjer!

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• Tak tak :) - Men må stadig skuffe dig med at jeg altså stadig ikke synes din er særlig let læsbar :) Prøv evt. at sætte noget hvid ramme om teksten ;)

Du kan også evt. kigge efter en helt anden skrifttype inde på http://www.1001fonts.com - selv om jeg nu synes at den er meget pæn den du har valgt

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Tak tak :) - Men må stadig skuffe dig med at jeg altså stadig ikke synes din er særlig let læsbar :) Prøv evt. at sætte noget hvid ramme om teksten ;)

Du kan også evt. kigge efter en helt anden skrifttype inde på http://www.1001fonts.com - selv om jeg nu synes at den er meget pæn den du har valgt

gør jeg li :D .. tror os den røde farve har lidt a skylden

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Følte mig ikke lige så kreativ, men fik da kigget lidt ...

Synes nu teksten er meget svær at læse på den der woodoo-sig. Ja - Grill jeg har pudset brillerne :))

Oprindeligt indlæg af bentzin

Synes nu teksten er meget svær at læse på den der woodoo-sig. Ja - Grill jeg har pudset brillerne :))

Tja, du har jo nok ret ... Havde ikke lige energi til at gøre det helt store ud af det ... og nu er den jo heller ikke til mig ... :)) ...

Det eneste jeg kan li er baggrunden.... fonten er kedelig, effekterne er primitive og kedelige, kanterne på billedet er RÆDSELSFULDE (ikke mig der er har lavet dem)...

Alt i alt, så er det baggrunden der er nice... :)) ... Efter jeg lavede om på lyset.... :))

• Er helt enig - ligner heller ikke dit arbejde :)

Oprindeligt indlæg af bentzin

Sikker på at brillerne har fået tur?

Ikke for at nedgøre din sig på nogen måde, men jeg synes faktisk Grills er nemmere at læse. Teksten i din sig står for tæt, efter min mening.

Vi snakker vel alle om den udgave med dagen jeg tumlede lidt med ikke ?

Snakker ikke om den SIG JEG har vel ? ?

Jeg har ihvertfald forstået det sådan at det var den du lavede tidligere på dagen.... de fleste skulle gerne kunne se din nuværende sign. som rimelig tydelig ;)

Er dog enig med at den du lavede tidligere på dagen var teksten meget svær at læse, men det kan altid laves...

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• hmm er det ikke sjovt og tænke på... uden mig ville i ikke ha jeres precious signature billeder.. det var mig der begyndte med det... ;)