Hmm hva syns i om mit signature pic....? :O

Oprindeligt indlæg af mdj
    Du fortjener da en kold :drink: ved lejlighed :)

1000 tak for det, det er ihvertfald en 2000% forbedring fra den jeg havde før.

;)

Du siger bare til :)) Bor jo også i nærheden af "havnen".
    Forresten skal du nok lige lave fonten mindre på dine links(bench) og sætte dem på en linie, for ikke at få bøvl over størrelsen på din sig. Bare et lille hint. ;)
    A lá det jeg har gjort med min hjemmeside.

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Nu når du skal gå mig i bedene, så burde du også gøre det rigtigt. Det er altså 2 Seagate harddiske. ;)
    Desuden så fylder din max. størrelse, så der ikke er plads til en linie med evt. links. ;)
    Og det var altså mig han ville gi' en lille én. Så du kan godt spare dig. :))

Ja, kedet mig lidt ... Det er bixet sammen i photoshop cs, men havde i vel gættet.

Tilfreds ? *G* ... 600*145 pixels... :T

Jeg vil også have en bajer ... *GG* :)) ... Kunne faktisk godt drikke et par stykker lige nu, men skal indhalere et fadølsanlæg eller to i morgen til firmafesten, så må nok hellere holde lav profil indtil da. *G* :))

• Godt du lystrer *G* - fint nu :))
    Ang. de kolde - så dropper jeg dem også i dag. Skal møde på arbejde kl. 8-15.30, sammen med en hel skoles lærere. :( Og høre om læringsstile :crazyeyes:
    På en lørdag :ban:

• Det skal da slet ikke komme an på det ;)

I får da bare en pils hver, det tror jeg lige jeg har råd til, men kun hvis det bliver omkring lønningsdag, d. 3. eller 4. er jeg nok flad igen :D

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Godt du lystrer *G* - fint nu :))
    Ang. de kolde - så dropper jeg dem også i dag. Skal møde på arbejde kl. 8-15.30, sammen med en hel skoles lærere. :( Og høre om læringsstile :crazyeyes:
    På en lørdag :ban:

Stakkel .. Jeg skal sove længe, og sove længe, og så skal jeg liiige sove længe .. Bruge lang tid under bruseren og bare slappe af ..

Så skal jeg godt nok ud og underholde min søster og ungerne, men det overlever jeg nok .. Og i slipper for mig fra engang i morgen og til søndag .. *GG*

Min far har godt nok ringet og inviteret mig i haven i morgen for at grille, men det kan jeg jo så ikke .. Hvilket jeg også måtte høre for, når nu han endelig ringede og inviterede mig .. *GG* Gamle tosse .. :))