Yes arbejde

  • Wee Skal til job samtale imorgen hos Dansk Supermarked imorgen efter at have gået hjemme siden midten af juni måned og har haft sendt en masse ansøgninger ud


    Cyruz der slet ikke kan vente :clap:

    [size=11]Board : FIC 865pe Max
    Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
    Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
    Grafik : Point of view G4 ti4200
    Skærm : Aoc

  • Tillykke...
    Og held og lykke med samtalen.. :)


    Things Not to Say or Do at a Job Interview: 


    See photo of interviewer's family on desk, point, start laughing uncontrollably.


    Ask if there is only one emergency exit, grin and say; 'Boy!, I bet this floor would be in trouble if someone barricaded that.'


    Constantly fidget with underwear waistband, then blurt: 'The strawberry ones are the stickiest, don't ya' think?'


    After detailing your greatest achievement, qualify with, 'Of course I was totally hammered at the time.'


    Inquire on office policy of friends staying over.


    Claim you wouldn't even need a sit-in' job if Al Einstein hadn't stolen your secret patent for- '2000 Flushes'


    Over-emphasize your ability to use a copier.


    Ask if it's O.K. that you sit on the floor.


    Allow that you would little impact on the overhead budget, because you swiped all the supplies from your other job.


    Although parking was free, insist that they validate something or you're not leaving.


    Mention your resume would have been stronger, but you didn't feel like making anything else up.


    Ask secretary if she'll sit on your lap during interview.


    Walk into interviewer's office with a tape measure, measure office from a few angles, put away, declare; 'NOW we can begin.'


    When making small talk and the Simpson trial comes up, shout, "You mean Homer and Marge are in some kind of trouble?", and run out of the room.


    Sniff two of your fingers hold out toward interviewer, ask; 'smell these, these smell funny to you???'


    Upon walking in to the office for first time ask reception to hold all your calls.

  • Jamen held og lykke med samtalen ;)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Jeg arbejder også i DS, og det er faktisk ok...


    Lønnen ligger på mindsteløn, men det gør den jo næste alle steder anyways.. :)


    Hvis du gør dit arbejde tilfredsstillende så er der gode muligheder for at blive ansat andre steder i tilfælde af at du flytter. Fx. er der en fra min afdelingen som flytter til Aalborg i denne uge, hun har allerede fået jobtilbud både i Salling og Bilka . :)


    Nu må vi se om jeg bliver fyret til nytår pga ombygning, eller jeg kommer i en anden afdeling som min boss delvist har lovet mig xD - så er der sq slut med at vaske tallerkerne :D


    Btw, tillykke ;)


  • Helt iorden :))

    [size=11]Board : FIC 865pe Max
    Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
    Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
    Grafik : Point of view G4 ti4200
    Skærm : Aoc

  • Takker. Men skal da ærligt indrømme at sommerfuglende er begyndt at flytte lidt på sig :))

    [size=11]Board : FIC 865pe Max
    Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
    Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
    Grafik : Point of view G4 ti4200
    Skærm : Aoc