Oprindeligt indlæg af OriGiN
    mærkelig tråd :boxed:

tjaa skal den være normal ? hehe

ej ja en smule sær

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Hellere to tøser på 25 end én på 50 .... *G* :))

jep.. eller tre på 20 end én på 60 ;)

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Kuvøseguf... *G* :boxed:

hmm og du kalder mig gamle gris.... :lame: :boxed:

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Oprindeligt indlæg af dkwolf

hmm og du kalder mig gamle gris.... :lame: :boxed:

Kuvøseguf er ikke et positivt ord ... ;) .... Godt nok har jeg ikke noget i mod "unge" tøser, meeeen... Det der er sgu at stramme den ... Hvis hun var 18 kunne jeg jo nok gå med til det hvis hun var hot. *G* :))

Kuvøseguf er ikke et positivt ord ... ;) .... Godt nok har jeg ikke noget i mod "unge" tøser, meeeen... Det der er sgu at stramme den ... Hvis hun var 18 kunne jeg jo nok gå med til det hvis hun var hot. *G* :))

hehe 17 kan også lige gå ;)

joo den alder der er lige ung nok.

Oprindeligt indlæg af dkwolf
    hehe 17 kan også lige gå ;)

joo den alder der er lige ung nok.

Joh da ... ;) ...

Oprindeligt indlæg af Wacked
    hehe nu ska i så os tænke på jeg er 14 :P

Har en flaske sprut som er ældre end dig ... :))

Oprindeligt indlæg af Twilight

he, he.

Jeg har en grillpande der er ældre. ;)

Hm. Den kan jeg dog ikke slå .... Men mit TV er NÆSTEN ældre end ham... :)) ... Så det er jo tæt på... Mit lille "backup-TV" som står i et skab ude i gangen er dog over dobbelt så gammel som ham. Det er fra starten af 70´erne. :))

Hm. Den kan jeg dog ikke slå .... Men mit TV er NÆSTEN ældre end ham... :)) ... Så det er jo tæt på... Mit lille "backup-TV" som står i et skab ude i gangen er dog over dobbelt så gammel som ham. Det er fra starten af 70´erne. :))

min fars dremel er ligeså gammel som grillbill :))

Oprindeligt indlæg af OriGiN
    min fars dremel er ligeså gammel som grillbill :))

Så er der jo garanti på endnu... he he he he :))

Oprindeligt indlæg af The Hans

Så er der jo garanti på endnu... he he he he :))

FNIS ... :)) .... Er der ikke livsvarig garanti på så ? ... Vidste sgu ikke engang at dremmel fandtes i 70´erne ... :boxed:

Oprindeligt indlæg af Carsten_DK

Er I nu helt sikre på, at I ved, hvad I snakker om? :T

Vi er jo nogle stykker, der har prøvet begge dele, såe deeee.... :crazyeyes:

Ja okey... Du vinder. Har sgu aldrig prøvet en tøs på hverken 40 eller 50 ... *G* ... Min grænse går ved 35, men er nu sikker på at jeg fortrækker to unge frem for én gammel ... Selvom jeg ikke har prøvet en gammel... ;)

• hmm... hvorfor laver vi ikke bare en vis os din dame/makker/kone/kæreste/hånd eller hva du nu ellers bruger når det trænger sig på i under etagen.. :T......

er da sikkert en masse der har fundet en anden siden den sidste tråd var der ;)...

som i selv sagde, det er sommer, og alle de sommerhomoner må da være brudt ud nu ;).... bliver spænnendene at se hvad der er kommet ud af det om en 9 måneders tid :T :dance:.... hehe