:p :p
-
-
Hun er 13?...
-
hehe ja jeg er 14
sååh
-
glemte vidst at tilføje "-men nok liiiiiidt for ung til jer" hehe
-
Oprindeligt indlæg af Wacked
hehe ja jeg er 14sååh
Nå ja, det forklarer det vist så.. my bad.
-
Oprindeligt indlæg af engel
Nå ja, det forklarer det vist så.. my bad.
hehe
jjaah måske hehe
-
Kuvøseguf... *G*
-
Hvorfor er det der er en strøm af Er min kærste ikke sød, dejlig, smuk... osv. osv.. tråde?!?!
Mangler folk virkelig bekraftelse så meget at de virkelig ønsker at udstille deres kærster for en flok fremede.. og til og med udspørge om deres mening?
Ja undskyld men jeg ser ikke pointen med disse tråde...
Fed7haS
-
Du har virklelig forstand på at lave de vildeste "Subject" navne
Men har stadigvæk ikke hittet ud af hvad denne tråd går ud på andet end at du vil vise en som du syntes der godt ud...
-
Oprindeligt indlæg af BLiX
Men har stadigvæk ikke hittet ud af hvad denne tråd går ud på andet end at du vil vise en som du syntes der godt ud...Hehe, jeg tror sgu ikke at der er nogen dybere mening med denne tråd, andet end det du siger.
-
Oprindeligt indlæg af Fed7haS
Hvorfor er det der er en strøm af Er min kærste ikke sød, dejlig, smuk... osv. osv.. tråde?!?!Mangler folk virkelig bekraftelse så meget at de virkelig ønsker at udstille deres kærster for en flok fremede.. og til og med udspørge om deres mening?
Ja undskyld men jeg ser ikke pointen med disse tråde...
Fed7haS
nej men nun er det jo os Off Topic smarte
-
Oprindeligt indlæg af engel
Hehe, jeg tror sgu ikke at der er nogen dybere mening med denne tråd, andet end det du siger.
hehe ;D narj er der vidst heller ikke hehehe
.. vil bare sige ELSKER HENDE! på en anden måde en jeg normalt gør .. hehe
-
Oprindeligt indlæg af BLiX
Du har virklelig forstand på at lave de vildeste "Subject" navneMen har stadigvæk ikke hittet ud af hvad denne tråd går ud på andet end at du vil vise en som du syntes der godt ud...
heheheh
tar det som en kompliment
heheheh
-
nej men nun er det jo os Off Topic smarte
Og? bare fordi det er OT giver det dig cardblance til at belæmre os med sådan noget plader? hvad med at fortælle pigebarnet hvad du føler i stedet for os? jeg er sikker på at resultatet er mere tilfredsstillende...
Fed7haS
-
Oprindeligt indlæg af Fed7haS
Og? bare fordi det er OT giver det dig cardblance til at belæmre os med sådan noget plader? hvad med at fortælle pigebarnet hvad du føler i stedet for os? jeg er sikker på at resultatet er mere tilfredsstillende...
Fed7haS
hmmmmm hva med at jeg gør det 3242 gange i minuttet
-
hehe ;D narj er der vidst heller ikke hehehe.. vil bare sige ELSKER HENDE! på en anden måde en jeg normalt gør .. hehe
Overvejet at tøre dig bag ørene inden du blander dine homoner ind i det ?
Elsker hende ? ... BAH ! ...
Der går sgu nok en del år endnu inden du ved hvad kærlighed er ... Når homonerne ikke klarer 99% af din tankegang ...
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Overvejet at tøre dig bag ørene inden du blander dine homoner ind i det ?
Elsker hende ? ... BAH ! ...
Der går sgu nok en del år endnu inden du ved hvad kærlighed er ... Når homonerne ikke klarer 99% af din tankegang ...
Ja, han har sq meget at lære endnu.
:]
I den alder er der kun én ting der styrer pige/dreng - dreng/pige problematikken.
-
Oprindeligt indlæg af Twilight
Ja, han har sq meget at lære endnu.:]
I den alder er der kun én ting der styrer pige/dreng - dreng/pige problematikken.
Ja og vi kan trøste ham med at tøserne ikke bliver lettere at have med at gøre når de bliver ældre .... De bliver bare anderledes og dyrre...
*G* ... men også laaaaaangt bedre...
-
-
hehe
tak tak for trøstelsen
hehehe