QuoteOprindeligt indlæg af engel
Damn.
Hvis jeg havde dét, så var biografen vist noget nær overflødig for mit vedkommende, for vores biograf hernede er sg* ikke så stor.
![]()
Nu skal du ikke provokere vore udmærket kosmorama Engel
Damn.
Hvis jeg havde dét, så var biografen vist noget nær overflødig for mit vedkommende, for vores biograf hernede er sg* ikke så stor.
![]()
Nu skal du ikke provokere vore udmærket kosmorama Engel
QuoteOprindeligt indlæg af OriGiN
Mig og engel har en mani med at vi skal i bio hver mandag, hvis det er en god film selvfølgelig..
det må være en dyr mani?(
QuoteOprindeligt indlæg af kimsdipchips
det må være en dyr mani?(
Ikke med biografpriserne her, det er mellem 35kr og 45kr for en billet, så det er sg* ret overkommeligt.
Gad godt i biografen noget mere, men syns bare ikke der har været nogle film der var værd at tage i biffen for at se..
Venter på at de fleste kommer på DVD
QuoteOprindeligt indlæg af Samantha
En gang om ugen eller mere
Jeg har arbejdet i Imperial KBH lidt over et år og har det privilegium at kende (næsten?) samtlige medarbejdere derinde, så jeg går for det meste gratis i biografen .. aah
Snyyyd... Jeg vil med. *G*
Koster jo en lille formue at tage i biffen i KBH.... Ja, man får også noget for pengene, men kan jo hurtigt blive en dyr fornøjelse ... For man kan jo ikke nøjes med at KUN gå i biffen nu når man er i gang ... *G*
yderst sjældent, nærmest aldrig.
sidste gang var da toy story 2 havde premiere
så den sammen med mine små niecer.
QuoteOprindeligt indlæg af Mazie
Gad godt i biografen noget mere, men syns bare ikke der har været nogle film der var værd at tage i biffen for at se..
Venter på at de fleste kommer på DVD
Indenfor hvilken periode?
Jeg nævner i flæng, nogle af de gode film der har været i biffen for ikke så lang tid siden.
Spider-Man 2 (Den er faktisk en glimrende film)
Last Samurai, se evt. tråden om den.
X-Men 2, også en fremragende efterfølger.
Lord of the Rings
Harry Potter, hvis man er til den slags.
Finding Nemo (ok det er ved at være et stykke tid siden)
School of Rock, feed film
Det var lige nogle af dem jeg vil fremhæve.
Der er bestemt gode film i mellem.
Arthur bør man dog undgå, medmindre det er en fribillet.
EDIT: Glemte helt Pirates of the Carribbean, genial film, dog heller ikke helt ny.
Ikke med biografpriserne her, det er mellem 35kr og 45kr for en billet, så det er sg* ret overkommeligt.
Det var billigt, her ligger prisen vist omkring 55 kr.(om eftermiddagen) op til 85 for en helaftensfilm.