• Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Nej, vi kan til hver en tid ændre dem, så de er ikke slået fast !


    Selvfølgelig kan i det. Det er jo en del af jeres kompetencer. Du skrev da også tidligere i denne tråd flg.:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Det må vi jo tage op til overvejelse.. synes også de virker ret voldsomme.


    Kom da også selv med et konkret forslag hvis i evt. skulle revidere tiltaget.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Nej, vi kan til hver en tid ændre dem, så de er ikke slået fast !


    Når I har lavet et announcement om det, så må de også være slået fast - I kan jo altid ændre dem det er jo klart, men når når der er tale om fastsatte regler og meldinger, så er de også slået fast.
    Hvis de ikke er slået fast, så er det jo heller ikke regler vel?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Når I har lavet et announcement om det, så må de også være slået fast - I kan jo altid ændre dem det er jo klart, men når når der er tale om fastsatte regler og meldinger, så er de også slået fast.
    Hvis de ikke er slået fast, så er det jo heller ikke regler vel?


    OMG - du er dælme speciel :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Ja, og du brokker dig som besat - men hvor vil du hen med al den kritik ? :rolleyes:


    Ta det ikke så tungt bentzin er altid efter alle hele tiden hvis de ikke lige mener det han mener :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    Ta det ikke så tungt bentzin er altid efter alle hele tiden hvis de ikke lige mener det han mener :crazyeyes:


    Jo tak, det ses i hvert fald tydeligt ;)
    Men du har ret, den slags børn skal man hellere lade få sin vilje :)) - ellers bliver de bare ved i en lang uendelighed :roller: - skal nok forsøge at ignorere den så absolut intellektuelt overlegne Bent resten af aftenen :)) ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Jo tak, det ses i hvert fald tydeligt ;)
    Men du har ret, den slags børn skal man hellere lade få sin vilje :)) - ellers bliver de bare ved i en lang uendelighed :roller: - skal nok forsøge at ignorere den så absolut intellektuelt overlegne Bent resten af aftenen :)) ;)


    Og du sku' snakke - hvem er det der er barn ?
    I mine øgne er du en pestilens for dette forum X( Du ævler i en uendelighed om alt. Du enten spiller pi... klog på noget du ikke aner en sk.. om og ellers er du den værste rygklapper jeg nogendsinde har mødt. Din forkryplede måde at redde dine fejltagelser på med smileys, er totalt til grin ! Derud over så fatter du ikke ret meget af det, som jeg og en del andre, har prøvet at forklare dig, vedrørende måden at gebærde sig på.
    Alle disse dårligheder har du endnu en gang bevist i denne tråd.
    OMG - tænk sig at jeg bliver med at bruge min tid, på sådan en uvidende, tåbelig r..sl..... - som dig. X(


    Edit:
    Til jer andre: Sorry endnu en gang for min aggressive fremtoning. Skal nok prøve at holde mig i skindet. Men en gang i mellem er det dælme svært. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    Ta det ikke så tungt bentzin er altid efter alle hele tiden hvis de ikke lige mener det han mener :crazyeyes:


    [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/blah.gif] - Sikken dog en gang vås at fyre af. Fordi jeg konstaterer at der er en som er noget speciel i sine fortolkninger af jeres virke. :rolleyes:
    En ting der ikke er vås, er at jeg ikke er rygklapper el. noget der starter og slutter med R. ;) Ikke lige dig jeg tænker på - men der er da nogle som bukker og klapper, hver gang en Mod siger noget.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Ja, nu er det ikke for at ødelægge stemningen, men prøv lige at tag et kig på din signatur igen - den er altså ikke synderligt læsevenlig - håber ikke du tager mit råd for ilde op - men lav hellere en ny ;)
    Siger det for din egen skyld :)


    I lige måde. Hvis du forventer at andre gør lidt ud af deres, så må du jo også selv lave din ordenlig ... ;)