• Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    folk med små ................................. skræme må snart se at få sig noget størrere


    Hehe.. Ja.. Desværre er det jo ikke alle der har råd..
    Ville ellers være rart.. :)


    Men jeg respektere dem... Har selv engang siddet på et 12 kvadratmeter værelse med en 15" @ 1024x768 og pasta med ketchup.. :T
    Ihh det var tider dengang..


    Quote

    [i] Grillen's indlæg[i]
    Er 700 pixels virkelig langt


    Synes faktisk ikke din ser så voldsom ud...
    Pisse flot signatur du har...


    Jeg har selv ikke noget mod bredde signature..
    Bare det passer overens med højden..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hm. Er lige kommet hjem fra 2 dage på bornholm ... Igen ... Dog færdig ... :clap: .... og har lige set de nye regler ...


    Det vil sige at min SIG er for stor fordi den er 700 pixels lang ? ... :boxed: .... Syntes da ikke den er for lang ?... Højden kan jeg forstår :clap: .... Men længden ?... Er 700 pixels virkelig langt medmindre man sidder med en 15" skærm eller ligende ?...


    Hehe, jeg tror skærmens størrelse er ret underordnet ;) det er vel folks opløsning det kommer an på - men jeg vil give dig ret! man skal vel have 800x600 for at 700 er for stort?

  • hvis man siger 650x100 ser den ud som min gør nu det syntes jeg er bedre.


    men hvorfor kommer der nogle gange den store tomme plads under sig ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    hvis man siger 650x100 ser den ud som min gør nu det syntes jeg er bedre.


    men hvorfor kommer der nogle gange den store tomme plads under sig ?


    ...Eller 638 x 123 ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hm. Er lige kommet hjem fra 2 dage på bornholm ... Igen ... Dog færdig ... :clap: .... og har lige set de nye regler ...


    Det vil sige at min SIG er for stor fordi den er 700 pixels lang ? ... :boxed: .... Syntes da ikke den er for lang ?... Højden kan jeg forstår :clap: .... Men længden ?... Er 700 pixels virkelig langt medmindre man sidder med en 15" skærm eller ligende ?...


    Som jeg har sagt tidligere, kan jeg rigtig godt lide din signatur .. Størrelsen generer mig overhovedet ikke .. Sidder med 17" @ 1024 * 768, og den er meget passende i størrelsen .. Og samtidig er den jo altid godt lavet, og forstyrrer ikke læsningen af indlæg ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    hvis man siger 650x100 ser den ud som min gør nu det syntes jeg er bedre.


    men hvorfor kommer der nogle gange den store tomme plads under sig ?


    Undre også mig... Men der skal åbenbart være lidt plads under - i dit tilfælde:


    Registration Date: 02.02.2002
    Bopæl: Århus

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Ik her ..


    EDIT: Kan jeg så se den blev nu .. Men som det fremgår af det vedhæftede billede, var den ikke det her, da jeg skrev både dette og mit forrige indlæg .. ;)


    Det har den altså været i lang tid - det må være din computer der opdaterer meeeeeeget langsomt... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Bortset fra din er 650x148 ..


    har lavet den om her i aften da jeg postede det indlæg


    men hvis du har det så dårligt med den er blevet mindre kan jeg da godt lave den stor igen :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    har lavet den om her i aften da jeg postede det indlæg


    men hvis du har det så dårligt med den er blevet mindre kan jeg da godt lave den stor igen :crazyeyes:


    Du bestemmer jo helt selv, så længe den er indenfor de angivne retningslinier .. Dog synes jeg det er en skam, at det ser ud som om teksten er blevet presset sammen ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK
    Nu har jeg lige lavet et nyt... håber ikke at reglerne bliver lavet om igen... det er mit tredje sig inden for 2 dage... :crazyeyes:


    Ja, nu er det ikke for at ødelægge stemningen, men prøv lige at tag et kig på din signatur igen - den er altså ikke synderligt læsevenlig - håber ikke du tager mit råd for ilde op - men lav hellere en ny ;)
    Siger det for din egen skyld :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Ja, nu er det ikke for at ødelægge stemningen, men prøv lige at tag et kig på din signatur igen - den er altså ikke synderligt læsevenlig - håber ikke du tager mit råd for ilde op - men lav hellere en ny ;)
    Siger det for din egen skyld :)



    Jeg har en anden i baghånden, men venter på at reglerne er slået HELT fast...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK



    Jeg har en anden i baghånden, men venter på at reglerne er slået HELT fast...


    Reglerne er skam slået fast - Det er bare Devil der sludrer lidt - det skal du ikke tage dig af :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK
    Jeg hentyder mere til Happy^'s kommentar om at Tweak-crewet stadig snakker om reglerne...


    LOL...Happy...Han er jo bare langt fremme i skoene :)) Han ændrer såmænd ikke noget ;)