QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
håber min er godkendt....ellers laver vi den sq bare lidt mindre....
En af dem jeg ville kalde lidt for stor, men for mig gør det ikke noget hvor store de er..!
håber min er godkendt....ellers laver vi den sq bare lidt mindre....
En af dem jeg ville kalde lidt for stor, men for mig gør det ikke noget hvor store de er..!
tjae den er jo ca samme størrelse som din så det er vel ok
Så fejler dine øjre da helt sikkert noget hvis du synes det! Din er alt for stor, og jeg synes den er meget irriterende.
Vi må nok hellere finde ud af et eller andet med et max. Ikke alle kan finde ud af at holde det på en rimelig størrelse.
hmm... jeg skal lige have redigeret min når jeg en dag finder ud af hvem det var der lavede den ... hehe
men lige til brugeren Casper lynge ... han har virkelig forstået og lave en _MONSTER_ en... fuck den er gross..
QuoteOprindeligt indlæg af FlexQ
hmm... jeg skal lige have redigeret min når jeg en dag finder ud af hvem det var der lavede den... hehe
men lige til brugeren Casper lynge ... han har virkelig forstået og lave en _MONSTER_ en... fuck den er gross..
Ja, den er temmelig grande, men et nice pic han har brugt.
QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity
Hvad med min? Den er da fin..
jo den er fin .. Grill har lavet et fint arbejde der
QuoteOprindeligt indlæg af Twilight
Ja, den er temmelig grande, men et nice pic han har brugt.
jah det er sq fin nok, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen... selvom det er et fint billed så er det lidt trist at det fylder halvdelen af skærmen.. (næsten;))
Enten er der et eller andet galt med dit syn ! Eller så spiller du bare smartass
Din er faktisk en hel del større end min - og mange andres.
Her er lige egenskaber for din og min !
og hvad med størelsen ?... Er der nogen grund til at bruge bitmap og/eller have et signatur-billede der fylder 100 KB eller mere ? ...
Syntes at der er nogle der skulle tage sig lidt sammen og lave et signatur-billede i rimelig størelse (både pixels, men også KB) ...
Har lige lavet min om... det var kun tekst tidligere, men fyldte rimelig meget i højden.
Har i øvrigt ikke noget problem med store sigs, men de skal ikke være KÆMPE store, i neon-lyserødt eller med en halv million hoppende smilies.
Nej den er ej, og nu er der flere der har bedt dig om at lave den mindre - så gør det dog !
QuoteOprindeligt indlæg af Flash_nr
hehe Enig......
Kan ikke lade være
[Blocked Image: http://www.oppifjelde.dk//Images/Tweaksig.JPG]
. . . . heller ikke her !
Hva med min signatur...fint nok eller ???
Kunne man ikke bare lave en sticky med nogle generelle guidelines for signaturer?
- Ikke for høje (brug eventuelt bredden i stedet)
- drop de animerede smileys
- ingen nøgne thaipiger (frip.dk!!)
Sværere er det vel sådan set ikke.
QuoteOprindeligt indlæg af Bullfaegter
Kunne man ikke bare lave en sticky med nogle generelle guidelines for signaturer?
- Ikke for høje (brug eventuelt bredden i stedet)
- drop de animerede smileys
- ingen nøgne thaipiger (frip.dk!!)
Sværere er det vel sådan set ikke.
Vi er ved at kigge på det
QuoteOprindeligt indlæg af Fed7haS
nogle forums har en funktion der gør at det kun er første post der viser ens sig... alt man efterfølgende poster i den tråd vil være uden sig... det forhindre at tråden bliver mega stor.... og at det samme sig gentager sig 20 gange...
Se det er da en god ide
Man kan jo også bare vælge signatur fra hvis man ikke gider se på det!