Hey!
Er der nogle der ved hvor jeg kan finde et rigtig godt codec til film osv. ? for det jeg har nu som vidst nok er Nimo og der lagger det i filmene som jeg ser! Hvor kan jeg hente et nice codec?
Tak på Forhånd
Hey!
Er der nogle der ved hvor jeg kan finde et rigtig godt codec til film osv. ? for det jeg har nu som vidst nok er Nimo og der lagger det i filmene som jeg ser! Hvor kan jeg hente et nice codec?
Tak på Forhånd
okay! det vil jeg lige prøve så :]
takker!
en federe løsning er at dl vlc ....en mediaplayer som jeg ikke har oplevet ikke kunne afspille nogen mediafiler so far...og ingen codecs skal installeres før eller efter find den på google...det er freeware mener jeg
QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
en federe løsning er at dl vlc ....en mediaplayer som jeg ikke har oplevet ikke kunne afspille nogen mediafiler so far...og ingen codecs skal installeres før eller efterfind den på google...det er freeware mener jeg
VLC er freeware ja ... Men ikke just en federe løsning IMO. VLC er proppet med en masse unødvendige og ikke optimale codecs .... Den har også problemer med visse formater ...
ok...jeg har så ikke haft nogen problemer med den...ikke 1 eneste mediafil den ikke vil afspille....
Jeg har sgu heller ikke haft problemer med den... den kører alt og er tilmed en hel del hurtigere og mere stabil en medieplayer som i bund og grund bare sutter den brede
"the core media player" er af samme skuffe, den kan også afspille alt jeg har kylet efter den indtil videre.