Codec ?

• Hey!
    Er der nogle der ved hvor jeg kan finde et rigtig godt codec til film osv. ? for det jeg har nu som vidst nok er Nimo og der lagger det i filmene som jeg ser! Hvor kan jeg hente et nice codec?

Tak på Forhånd :crazyeyes:

• en federe løsning er at dl vlc ....en mediaplayer som jeg ikke har oplevet ikke kunne afspille nogen mediafiler so far...og ingen codecs skal installeres før eller efter :) find den på google...det er freeware mener jeg

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    en federe løsning er at dl vlc ....en mediaplayer som jeg ikke har oplevet ikke kunne afspille nogen mediafiler so far...og ingen codecs skal installeres før eller efter :) find den på google...det er freeware mener jeg

VLC er freeware ja ... Men ikke just en federe løsning IMO. VLC er proppet med en masse unødvendige og ikke optimale codecs .... Den har også problemer med visse formater ...

• ok...jeg har så ikke haft nogen problemer med den...ikke 1 eneste mediafil den ikke vil afspille....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Jeg har sgu heller ikke haft problemer med den... den kører alt og er tilmed en hel del hurtigere og mere stabil en medieplayer som i bund og grund bare sutter den brede :D

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• "the core media player" er af samme skuffe, den kan også afspille alt jeg har kylet efter den indtil videre.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr