IRC Fejl "Takeover By Robin"

  • [Blocked Image: http://www.frip.dk/CoolCashCarl/wootmirc.JPG]


    Den Fejl får jeg når Connecter til en Random Quakenet server....


    det er meget belastende...
    på Quakenet.org står der intet om fejlen
    nogen der kan hjælpe ??


    Ting jeg har prøvet:
    1) unistall alle mirc + div mirc ting
    2) hente den nyeste version
    3) køre udenom Fwall (hvad det ellers skulle kunne hjælpe :D )


    nogen der kan hjælpe ??
    /CCC

  • Fra http://www.quakenet.org/faq/faq.php?c=4


    If you're trying to connect to QuakeNet and the server tells you that you have been K-lined or G-lined it means that you have been banned from QuakeNet, and the reason for that ban is *ALWAYS* sent out right after the server tells you that you are banned. Some scripts and bots (showdown, eggdrop) doesnt show this reason but just says that you're banned but there is always a reason given.


    If you feel that you have been wrongfully banned or want the ban removed send an email to info@quakenet.org and include the reason for the ban, your host/ip, when it happened and anything else you think we need to know in order to remove your ban.

  • Hvis du sidder på noget net hvor alle har samme ip kan der ikke være mere end 5 inde på irc af gangen.
    Dvs. hvis der er 6 online bliver alle G-lined i 30min. SÅ kan du vente 30min endtil du ikke er g-lined mere og sådan kører det i ring : :]


    Det kan os godt være du har fået en trojan virus og IRC ikke tillader dig at joine og der efter bliver du g-lined.


    Det kan os være at du har samme host som robbin og at quakenet har banned/g-lined Robbin permanent!

    Shuttle SN85G4V2 | AMD 64 3200+ | 1024mb Corsair pc4000 Pro | Audigy 2 ZS | POV Geforce 6800 GT

  • tjaa det er fordi at TDCs DSLAM nummer 4 i Næstved er blevet g-lined pga der sikkert har været masser af problemer med kunder fra den.
    Det vil sige at sidder man på den så er det bare trist i man ikke kan komme på.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Sidst jeg havde BNC kunne jeg godt komme på...
    og MHT. sted jeg connecter fra (eller hvad det nu hedder...) så siger IP2Location at jeg er fra et sted i synderjylland :S
    "You're located in
    (DK) DENMARK,
    SONDERJYLLAND,
    HADERSLEV"
    det er hvad IP2loaction fortæller mig...
    MHT. Trojan hvor/hvad vil så kunne fjerne den (min antivirus kan ikke finde nogen trojan..)