Hvor meget spiller i om dagen ?!

• hmm... har ikke figtigt haft tid - eller lysten da mit hw har været fucked længe... så har ikke kunnet game andet end warcraf II eks. Men begynder nok at game 8 - 10 timer igen når jeg får fat i world of warcraft. Når det en gang udkommer :D ... som i de gode gamle d2 dage x)

men lige nu er det den nye dame der tager _ALT_ min tid (og penge? :] ) ..:P

Oprindeligt indlæg af FlexQ
    hmm... har ikke figtigt haft tid - eller lysten da mit hw har været fucked længe... så har ikke kunnet game andet end warcraf II eks. Men begynder nok at game 8 - 10 timer igen når jeg får fat i world of warcraft. Når det en gang udkommer :D ... som i de gode gamle d2 dage x)

men lige nu er det den nye dame der tager _ALT_ min tid (og penge? :] ) ..:P

Kender det godt.. det må være en medfødt evne de har. :roller: ;)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af engel

Kender det godt.. det må være en medfødt evne de har. :roller: ;)

ja det siger sq bare HAPS og så er man fandme ribbet for børnepenge lommepenge og løn for de næste 19 år *G*..

• Jeg bruger en del af min tid foran computeren på meget andet end spil, men jeg må da indrømme at jeg spiller 2-4 timer om dagen :)

Spillene:

D2exp
    GTA: VC (MTA)
    Alt hvad der har noget at gøre med Tom Clancy
    Anarchy Online

Og jeg har også lige anskaffet mig Heroes III til Linux, så det kom jeg jo til at spille. Jeg blev straks fanget igen, og her på det sidste har jeg altså fået spillet det i nogle timer dagligt :D

Jeg glæder mig fanme også til WoW :T

ja det siger sq bare HAPS og så er man fandme ribbet for børnepenge lommepenge og løn for de næste 19 år *G*..

passer da ik helt? har da ik brugt ret mange penge på min kæreste endnu... :)) hvorfor skal de altid ha? og ikke os?

Oprindeligt indlæg af OriGiN

passer da ik helt? har da ik brugt ret mange penge på min kæreste endnu... :)) hvorfor skal de altid ha? og ikke os?

Ja det er da dem og ikke mig du skal spørge om hvorfor de altid skal have :P .. hehe .. det går nu nok :) ..

sad lige og gamede lidt supermario på min tlf i ca. 10 mins ... x)

Ja det er da dem og ikke mig du skal spørge om hvorfor de altid skal have :P .. hehe .. det går nu nok :) ..

sad lige og gamede lidt supermario på min tlf i ca. 10 mins ... x)

Nice. :D Hvilken telefon?

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af GLA

jo da ;) det hedder Daniel Andrew "the" Love "machine" :)) :crazyeyes:

Hehe, baserer du det på erfaring eller hvordan? *G* :))

Personligt spiller jeg stort set aldrig, til gengæld HAR jeg spillet meget før i tiden, især inden jeg fik internet (ca. 2 år siden) - men jeg har da et par installeret, og når jeg endelig går igang plejer jeg ikke at stoppe igen lige med det samme :)