bfv eller usaf eller americas army
Hvor meget spiller i om dagen ?!
-
-
hmm... har ikke figtigt haft tid - eller lysten da mit hw har været fucked længe... så har ikke kunnet game andet end warcraf II eks. Men begynder nok at game 8 - 10 timer igen når jeg får fat i world of warcraft. Når det en gang udkommer
... som i de gode gamle d2 dage x)
men lige nu er det den nye dame der tager _ALT_ min tid (og penge? :] ) ..:P
-
Oprindeligt indlæg af FlexQ
hmm... har ikke figtigt haft tid - eller lysten da mit hw har været fucked længe... så har ikke kunnet game andet end warcraf II eks. Men begynder nok at game 8 - 10 timer igen når jeg får fat i world of warcraft. Når det en gang udkommer... som i de gode gamle d2 dage x)
men lige nu er det den nye dame der tager _ALT_ min tid (og penge? :] ) ..:P
Kender det godt.. det må være en medfødt evne de har.
-
Oprindeligt indlæg af engel
Kender det godt.. det må være en medfødt evne de har.
ja det siger sq bare HAPS og så er man fandme ribbet for børnepenge lommepenge og løn for de næste 19 år *G*..
-
Jeg bruger en del af min tid foran computeren på meget andet end spil, men jeg må da indrømme at jeg spiller 2-4 timer om dagen
Spillene:
D2exp
GTA: VC (MTA)
Alt hvad der har noget at gøre med Tom Clancy
Anarchy OnlineOg jeg har også lige anskaffet mig Heroes III til Linux, så det kom jeg jo til at spille. Jeg blev straks fanget igen, og her på det sidste har jeg altså fået spillet det i nogle timer dagligt
Jeg glæder mig fanme også til WoW
-
Oprindeligt indlæg af FonZi
Hey hey!Tænkte at det kunne være interresant at høre hvor mange timer i spiller om dagen.. Skriv da også lige hvad i spiller !
Hilsen
FonZiSpiller hvad?
Computer eller .. ?
Hvis det er computer, så 1-2 timer om dagen -
Oprindeligt indlæg af Happy^
Spiller hvad?
Computer eller .. ?
Hvis det er computer, så 1-2 timer om dagenHvad spiller du da på, udover computer?
-
ja det siger sq bare HAPS og så er man fandme ribbet for børnepenge lommepenge og løn for de næste 19 år *G*..
passer da ik helt? har da ik brugt ret mange penge på min kæreste endnu...hvorfor skal de altid ha? og ikke os?
-
Oprindeligt indlæg af Torque
Hvad spiller du da på, udover computer?
Xbox?
-
Oprindeligt indlæg af OriGiN
passer da ik helt? har da ik brugt ret mange penge på min kæreste endnu...hvorfor skal de altid ha? og ikke os?
Ja det er da dem og ikke mig du skal spørge om hvorfor de altid skal have
.. hehe .. det går nu nok
..
sad lige og gamede lidt supermario på min tlf i ca. 10 mins ... x)
-
Ja det er da dem og ikke mig du skal spørge om hvorfor de altid skal have
.. hehe .. det går nu nok
..
sad lige og gamede lidt supermario på min tlf i ca. 10 mins ... x)
Nice.
Hvilken telefon?
-
0 timer
men Det sker da engang imellem der snilt gå 4 timer
-
Spiller hvad??
Ej.. ca 2-3 timer... men hvis jeg først kommer i gang, og der ikke kommer nogle venner med nogle af de små grønne 33cl. kan det hurtigt blive meget længere..
-
Oprindeligt indlæg af GLA
jo da
det hedder Daniel Andrew "the" Love "machine"
Hehe, baserer du det på erfaring eller hvordan? *G*
Personligt spiller jeg stort set aldrig, til gengæld HAR jeg spillet meget før i tiden, især inden jeg fik internet (ca. 2 år siden) - men jeg har da et par installeret, og når jeg endelig går igang plejer jeg ikke at stoppe igen lige med det samme
-
0-1 time, gad godt have tid til mere, men der er ikke rigtig noget spil der fanger mig helt vildt lige for tiden..!
-
Oprindeligt indlæg af Recon_99
Xbox?
Ja det var lige netop Xbox jeg mente
(måske?? :T)
-
Oprindeligt indlæg af engel
Nice.
Hvilken telefon?
t610 - hvis du går på http://www.myt610.com der er der virkelig meget, som så os kan bruges på allemulige andre telefoner