QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Minestryger-Konflikt ?...
.... Eller var det fordi du havde pillet ved din skærm ?...
"16bit farver" - Siger det dig noget?
Minestryger-Konflikt ?...
.... Eller var det fordi du havde pillet ved din skærm ?...
QuoteOprindeligt indlæg af K32A
Fnis...
Det er fordi at jeg plejer at køre med 16bit farver på skivebordet i 1280x1024, fordi at i de fleste spil kører jeg 32bit farve i 1280x1024 og så kan man ikke komme ud på skrivebordet via alt+tab. når de har samme opløsning og farve-bit
Det er fordi at jeg plejer at køre med 16bit farver på skivebordet i 1280x1024, fordi at i de fleste spil kører jeg 32bit farve i 1280x1024 og så kan man ikke komme ud på skrivebordet via alt+tab. når de har samme opløsning og farve-bit
Øhh.. Okey.
Virker ellers fint her. Kører altid i 32bit ...
Har heller ikke problemer med det du nævner der, men har hørt om det før. Jeg kører også 32bit både i spil og på desktop.
Hm... Løsning på dit problem .... Sæt opløsningen i games op til 1600*1200@32 bit... Så er det jo ikke det samme som din desktop...
Hm... Løsning på dit problem .... Sæt opløsningen i games op til 1600*1200@32 bit... Så er det jo ikke det samme som din desktop...
True true, men det er jo ikke alle spil der kan sættes op til 1600x1200