Problem med farve/tweak.dk

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Minestryger-Konflikt ?... :)) .... Eller var det fordi du havde pillet ved din skærm ?... :))

"16bit farver" - Siger det dig noget? :O

:))

• Det er fordi at jeg plejer at køre med 16bit farver på skivebordet i 1280x1024, fordi at i de fleste spil kører jeg 32bit farve i 1280x1024 og så kan man ikke komme ud på skrivebordet via alt+tab. når de har samme opløsning og farve-bit

Oprindeligt indlæg af K32A
    Det er fordi at jeg plejer at køre med 16bit farver på skivebordet i 1280x1024, fordi at i de fleste spil kører jeg 32bit farve i 1280x1024 og så kan man ikke komme ud på skrivebordet via alt+tab. når de har samme opløsning og farve-bit

Øhh.. Okey.

Virker ellers fint her. Kører altid i 32bit ...

Oprindeligt indlæg af K32A
    Det er fordi at jeg plejer at køre med 16bit farver på skivebordet i 1280x1024, fordi at i de fleste spil kører jeg 32bit farve i 1280x1024 og så kan man ikke komme ud på skrivebordet via alt+tab. når de har samme opløsning og farve-bit

Har heller ikke problemer med det du nævner der, men har hørt om det før. Jeg kører også 32bit både i spil og på desktop. :)

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hm... Løsning på dit problem .... Sæt opløsningen i games op til 1600*1200@32 bit... Så er det jo ikke det samme som din desktop... ;)

True true, men det er jo ikke alle spil der kan sættes op til 1600x1200 ;)