Vis din DESKTOP

• Hey Grill! Det er fandme et nice desktop du har der! Jeg har længe gerne ville have et fedt Samurize desk! Jeg har downloadet Samurize og nogle Config filer! Men skal bare lige vide. Har du bygget det op fra bunden i Samurize? arbejder det sammen med motherboard monitor for at få temps og Volt "af vide"?? Var det muligt man kunne være så fræk at "få" din config så man kunne sidde og rode med det?!? På forhånd tak!

Allan

EDIT: Skal lige siges at jeg har prøvet at rode med det, men synes bare det virker lidt uoverskueligt det Samurize! Jeg er nok mere en "haj" til hardware end software!

Hvis du ikke vil dele din config fil eller hvad det hedder kunne det være najs hvis du kunne dele et par tips...!

Oprindeligt indlæg af jurban
    Ja.. her er mit så... Det blir ik meget bedre :)

lol, kan godt lide dine navne på My Computer og Bin. :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Hmm, nogle af jer der har de nye datatid... Læste i det på mit arbejde, og kikkede i windows delen. Der havde de en aktikel om at man bare kunne installere en "patch" som gjorde at man bare kunne lægge de der skins ind i "C:\WINDOWS\Resources\Themes" mappen, så man slap for at bruge StyleXP.

Er der nogle af jer der har bladet, eller kender til det program/patch som kunne give et link?

Oprindeligt indlæg af engel

lol, kan godt lide dine navne på My Computer og Bin. :))

Hehe... Ja, man gør jo sine ting personlige..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Oprindeligt indlæg af BLiX
    Hmm, nogle af jer der har de nye datatid... Læste i det på mit arbejde, og kikkede i windows delen. Der havde de en aktikel om at man bare kunne installere en "patch" som gjorde at man bare kunne lægge de der skins ind i "C:\WINDOWS\Resources\Themes" mappen, så man slap for at bruge StyleXP.

Er der nogle af jer der har bladet, eller kender til det program/patch som kunne give et link?

Jeg har den lille patch til at ligge derhjemme, så hvis du kan vente til jeg er hjemme fra arbejde, altså efter 15, så kan jeg da sende den til dig.

• Ved mig virker det lidt mystisk.... smed det der stylexp ind brugte det i en periode så brokkede den sig over jeg ikke havde registret så tænkte jeg fuckit og uintallede det.

Bagefter kunne jeg bare vælge de forskellige styles inde under skins ved XP.

Ved ikke lige hvorfor men det virker :D

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af engel

Jeg har den lille patch til at ligge derhjemme, så hvis du kan vente til jeg er hjemme fra arbejde, altså efter 15, så kan jeg da sende den til dig.

Lyder iorden ;)

• Hm. Var nu ikke tilfreds med den, så jeg lavede den om et par gange som jeg også har smidt screenshots af her i tråden

Hvis der er nogle ting du vil have eller noget så bare lige smid en PM til mig med din MSN så kan du da godt få det.

Den desktop som du har set på der er den første jeg smed her i tråden ... og også den mest kedelige og hurtigste af dem ...

• Og så lige mit desktop herhjemme. :)

Oprindeligt indlæg af BLiX
    Hmm, nogle af jer der har de nye datatid... Læste i det på mit arbejde, og kikkede i windows delen. Der havde de en aktikel om at man bare kunne installere en "patch" som gjorde at man bare kunne lægge de der skins ind i "C:\WINDOWS\Resources\Themes" mappen, så man slap for at bruge StyleXP.

Programmet du tænker på hedder UXtheme MultiPatcher...
    Så behøver du ikke at installere StyleXP eller lign.

Link: Tryk mig lige hér... mmmm

(Bare vælg multi-patcher)

• Jeg har sendt det til ham. ;)

Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK
    Det kan jeg jo ikke vide... hehe.

Anyone else? :))

Mjaeh, jeg har længere oppe i tråden skrevet at jeg sender det til ham. Men pyt, andre kan jo også have gavn af linket. :D

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    bruger også UXtheme
    virker fint og så slipper man for det der program
    :)

Yes, det gør det... Top dollar 8)

Mange tak til Engel, og PulsedriverDK.