kan man sidde inde i bilerne?

Nyt liv til GTA:VC !!!
-
-
Oprindeligt indlæg af Mercie
kan man sidde inde i bilerne?Ja, det kan du.. Det eneste der ikke er 100% fuldendt er når bilerne bliver beskadiget så bliver døren fx hvid/grå men det gør ik noget for når motorhjelmen ryger af så kan du se de dejlige motorer, bla står der "BMW power" osv...
-
Oprindeligt indlæg af Dalingo
Ja, det kan du.. Det eneste der ikke er 100% fuldendt er når bilerne bliver beskadiget så bliver døren fx hvid/grå men det gør ik noget for når motorhjelmen ryger af så kan du se de dejlige motorer, bla står der "BMW power" osv...
Det gør det da ikke hos mig eller mine kammarater?!
Den eneste bil med den slags fejl er VW Golf 2'eren.
Så godt som alle biler har ret gode damage models...
Ofte bedre/federe end original bilerne... -
kan man endlig godt komme ind, så man se det inde fra cockpited?
-
Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK
Det gør det da ikke hos mig eller mine kammarater?!
Den eneste bil med den slags fejl er VW Golf 2'eren.
Så godt som alle biler har ret god damage models...
Ofte bedre/federe end original bilerne...Du har ret, det er ikke alle bilerne der ser sådan ud når de bliver beskadiget.. My bad, men der er stadig nogle få som ikke er fuldendte, men det kan man leve med da resten er meget federe end originalen
-
Hey, Nogle der ved hvordan man får den bil fra "Tilbage til fremtiden" Til at flyve, synes jeg kan se på nogle af jeres screenshots at det kan lade sig gøre....
EDIT: Så lige der både var en flyvende og en kørende......
Nogle der ved hvor man finder den flyvende så? -
Oprindeligt indlæg af Zeb
Hey, Nogle der ved hvordan man får den bil fra "Tilbage til fremtiden" Til at flyve, synes jeg kan se på nogle af jeres screenshots at det kan lade sig gøre....EDIT: Så lige der både var en flyvende og en kørende......
Nogle der ved hvor man finder den flyvende så?Hvor finder man den i det hele taget
? Jeg tror jeg har prøvet allle lige bortset fra den..
-
Hvor finder man den i det hele taget
? Jeg tror jeg har prøvet allle lige bortset fra den..
har du prøvet den F1 der?
-
Fandme et Nice mod!
Var der nogen der sagde NICE CAR???
[Blocked Image: http://tweak.dk/uploads/s600_medium.jpg]
-
Oprindeligt indlæg af ShakaleN
har du prøvet den F1 der?
Ja, den der gemmer sig i et lille hjørne ved lufthavnen :P, jeg kan godt lide den..
Btw, fandt lige delorean eller hvad tidsrejse bilen hedder.. Kunne desværre ik få den til at flyve
er det i det hele taget muligt?
-
Har fundet den flyvende bil....
http://www.killerkip.be/gtavcmovie.htm
Der er en video som viser hvor den er....
-
hva er tasten for at komme ind og side i bilen med kokpit?
-
Der er stadig ikke noget cockpit, men trykker du på c eller v for at at cameravinklen er foran bilen, kan du kigge bagud og se bilens interiør...
-
Oprindeligt indlæg af Zeb
Har fundet den flyvende bil....http://www.killerkip.be/gtavcmovie.htm
Der er en video som viser hvor den er....
Læg mærke til at han ikke flyver i den...
Man kan godt flyve, men spillet fryser efter et lille stykke tid... (fra 2 min. til ca en halv time) lidt surt.
Edit: Der er en patch til moddet som hedder V1.33 som retter fejlen med den flyvende DeLorean.
-
Ja, den der gemmer sig i et lille hjørne ved lufthavnen :P, jeg kan godt lide den..
Btw, fandt lige delorean eller hvad tidsrejse bilen hedder.. Kunne desværre ik få den til at flyve
er det i det hele taget muligt?
Det er fordi der er, som sagt tidligere, to forskellige DeLoreans med i moddet. En kørende i Sunshine Auto's, og en flyvende som erstatter helicopteren på VCN bygningen.
-
Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK
Der er stadig ikke noget cockpit, men trykker du på c eller v for at at cameravinklen er foran bilen, kan du kigge bagud og se bilens interiør...hmm ok..kunne ellers være nice i cockpit
-
Oprindeligt indlæg af Soltani
Fandme et Nice mod!Var der nogen der sagde NICE CAR???
[Blocked Image: http://tweak.dk/uploads/s600_medium.jpg]
ya me sagde, nice merz'er limo
-
Jeg elsker det her MOD
-
Har lige gennemført spillet forfra med moddet installeret.
Det giver nogle ret sjove situationer...
-
Er jeg den eneste som ikke kan få det til at virke?
Jeg har installeret som der står beskrevet her på en af siderne i tråden, kan ikke lige huske hvilken, men det virker ikke ved mig. Spillet når kun lige at starte op og så kommer noget af lyden fra introen, og så fryser spillet. OriGiN gennemgik endda installationen som han selv har gjort hjemme, men det virkede altså stadig ikke på min computer.
Nogen der kan hjælpe mig her?