• Quote

    Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
    Det med stik har jeg meldt fra da det kommer an på hvor meget man er angrebet af det og af hvilket.
    Har en ven der har allergi og får en sprøjte en gang om året , men når det er rigtig slemt så hjælper den sprøjte ikke.
    Jeg bruger Benadryl , Livostin til næse og øjne og Bricanyl til astma.



    The_Unforgiven


    tror hvis han ik været fået den vaccine havde det været 10gange værre..men jeg har også haft lidt problemer her de sidste par dage, men tør slet ik tænke på hvordan det ville ha været hvis jeg ik havde fået den vaccine

  • Jeg har allergi over for noget massageolie som der engang var en pige som smurte ud over mig.. Hehe.. :)) Det mærkede lidt underligt, og dagen efter havde jeg store, røde knopper på hele ryggen :boxed:..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    "Ja, høfeber/græsallergi" :rolleyes:


    Går rundt og nyser som en vild, har ikke lige været til lægen endnu og få en sprøjte. :P :D


    Kender det alt for godt...
    Men jeg æder en pille imod det vær dag istedet, desvære koster sådan 30 stk. omkring 120-130kr... og det er da dyrt!?

    AMD Phenom II X6 1100T
    Gigabyte 990FXA-UD3
    8gb Corsair DDR3
    Club3D HD5750

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon
    Jeg har allergi over for chokolade.. Plejer lige at nyse 2-3 gange og så kan jeg spise alt det jeg kan.. Lidt underligt.


    Heh, specielt.. :boxed:


    Jeg er vist ikke allergisk over for noget, heldigvis. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP