Kan man slet ikke slippe for det? Det må da være lovligt at ændre på XP's aktiverings-dimmer... Nogen der ved om det er ulovligt, i så fald - hvordan gør man?!
Slippe for at aktivere XP Home?
- 

- 
			nope tror ikke du kan slippe uden om det. 
- 
			ja den er skide irreterende, min windoze skal nu aktiveres efter en masse oc, og den gider ikke at acceptere mere, holder mig til 2000 nu. 
- 
			Efter 2 sek. med google har jeg fundet ud af det.. Men ved ikke om det virker! Finder jeg først ud af når jeg skal formatere! ER det ulovligt?! 
- 
			Aktivere hva for noed?? sku jeg ikk. har aldrig skulle. måske fordi det PRO 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity 
 ER det ulovligt?!Tvivler på det da du sådan set laver om i XP koden og det er et no no at gøre under de nuværende regler - med mindre at du naturligvis ikke har noget valg og det har MS lavet jo 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af CarStone 
 Aktivere hva for noed?? sku jeg ikk. har aldrig skulle. måske fordi det PROhehe du har sikkert bare ikke lagt mærke til det  
- 
			Hehe.. Det lille trick virker sgu'!  
- 
			Microsoft har helt sikkert fået det lavet sådan at det er ulovligt på en eller anden skummel måde. 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af BLiX 
 Microsoft har helt sikkert fået det lavet sådan at det er ulovligt på en eller anden skummel måde.Jamen, det var da noget jeg selv fandt på.. hehe 
- 
			aktiver !! Gem filen wpa.dbl som ligger i C:\WINDOWS\system32 næste gang du har haft formateret ligger du bare den der ind igen  så kører det så kører det
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity Jamen, det var da noget jeg selv fandt på.. hehe Den tror jeg ikke virker i retten  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Wolf_of_dk 
 aktiver !!Gem filen wpa.dbl som ligger i C:\WINDOWS\system32 næste gang du har haft formateret ligger du bare den der ind igen  så kører det så kører detLige præcis! Måske en af de specielle tråde der skulle gemmes forever - for har efterhånden hørt mange der er trætte af at aktivere hvis man formatere tit (som jeg gør)! 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af BLiX Den tror jeg ikke virker i retten  Nææ, sikkert ikke - men da jeg har købt XP, må jeg da også rode med det som jeg vil!  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity Lige præcis! Måske en af de specielle tråde der skulle gemmes forever - for har efterhånden hørt mange der er trætte af at aktivere hvis man formatere tit (som jeg gør)! gælder dog ikke hvis man har skirtet fon meget ud  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity Nææ, sikkert ikke - men da jeg har købt XP, må jeg da også rode med det som jeg vil!  LOL!  Du har ikke købt Windows XP, du har købt et licens til at bruge det. Og dusuden siger du Ja til deres "regler"- eller hvad det nu hedder, når du installere  Jeg er også ret sikker på at man ikke må gøre det trix med aktivations filen der. 
- 
			QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af BLiX LOL!  Du har ikke købt Windows XP, du har købt et licens til at bruge det. Og dusuden siger du Ja til deres "regler"- eller hvad det nu hedder, når du installere  Jeg er også ret sikker på at man ikke må gøre det trix med aktivations filen der. Hmm.. Jeg har da ærligt og redeligt købt en OEM version af XP + en mus fra MS?! 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity Hmm.. Jeg har da ærligt og redeligt købt en OEM version af XP + en mus fra MS?! Hør her... Du har købt et licens og "lånt" Windows XP. - Mener nok det er sådan. Jeg mener også at OEM-versionerne kun må aktiveres nogle få gange får man skal ringe der ind. Hvorfor aktivere du ikke bare det lort? 
- 
			Dvs. at man også "låner" et spil? Du køber ikke et spil, du køber rettighederne til at spille det?! Har også aktiveret det, ville bare lige forhøre mig mht. til det snyd der..!  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity 
 Dvs. at man også "låner" et spil? Du køber ikke et spil, du køber rettighederne til at spille det?!Bingo