• Nogen der kender et godt program der kan fortælle hvilke programmer/filer der bruger hvor meget af ens netforbindelse mv. ?... 8)

Freeware helst, men Shareware kan vel også gå hvis jeg kan bruge det i en måneds tid eller ligende.

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Nogen der kender et godt program der kan fortælle hvilke programmer/filer der bruger hvor meget af ens netforbindelse mv. ?... 8)

Freeware helst, men Shareware kan vel også gå hvis jeg kan bruge det i en måneds tid eller ligende.

NetLimiter??? Der kan du også tildele programmer båndbredde... Ud over det kan du også give dele af programmer båndbredde begrænsninger...

• Et andet program lignende Netlimiter (Desværre ikke freeware) er DUSuperControler
    Lidt bedre synes jeg..

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Oprindeligt indlæg af købkøb
    Ellers har winbar en indbygget dims som fortæller hvor meget du up/down loader og hvor meget du ialt har... Dog ikke på specifike programmer...

Jeps. Bruger selv WinBar ... og før det brugte jeg StatsBar. Men ledte efter et program som specifikt kunne sige hvor meget de forskellige programmer bruger osv. og som du siger, så kan WinBar ikke det.

Men vil da tjekke de programmer ud som i ellers har skrevet. Takker.

Oprindeligt indlæg af FlexQ
    Ellers er der også Du_meter .. et udemærket lille program.

Hm. Det brugte jeg engang, men mente nu ikke at det kunne vise hvor meget de forskellige programmer brugte, men derimod bare et samlet forbrug eller hvad man kan kalde det. Er jo ikke det jeg ønsker da jeg har det i forvejen med WinBar. Det SKAL være et program der kan vise hvad der bruger hvor meget båndbrede osv.

Men vil som sagt tjekke de andre forslag ud her senere når jeg lige har ordnet et par småting.