En for Allah, Allah for en!

  • Hvad prøver du på? Hold dig til sagen... At være bistandsklient og gøre nar af muslimere er to forskellige ting. Støtter I den video? Jeg kan ikke forstå hvis I gør... Personerne i den video gør ikke grin af fundamentalistiske muslimere, men ALLE muslimere. Kan I ikke se det? De laver f.eks. pis med at man beder 5 gange om dagen. Det er jo noget alle muslimere gør. Hvorfor er dét negativt? Hvis de ville vise et ordenligt budskab eller hvad fuck de prøver på, så burde de f.eks. gøre grin med islamistiske terrorister og ikke normale muslimere, der intet negativt har gjort. Og ang. mit nickname "Bistandsklient". Det er et navn jeg bare har fyrret af for sjovt. Føler I jer stødt? Jeg føler mig også stødt... Jeg er selv muslim, og kan selvfølgelig ikke lide at der bliver gjort nar af min religion på den måde. Men what the fuck, det er jo et frit land... Ytringsfrihed! Folk kan gøre hvad de vil indenfor lovens rammer. Folk har ret til det... Men denne her video er for meget efter min smag. Det er en stor og klam joke! Dårlig stil!

  • HeHe ... Kan kun more mig... :)) *G*


    Syntes videoen er for fed på den måde jeg forstår den ... 8)


    Teksten er sgu aaaaalt for griner ... Visse dele mere end andre ... :)) ...Den er meget nutidig og reflektere mange oplevelser man har ude i den virkelige verden ... Eller som jeg har ihvertfald. :crazyeyes:


    Hvis man ikke kan klare at folk i det land man bor i gør grin med en religion som landet ikke er bygget på, så befinder man sig i det forkerte land. :))


    ... Men bare kom an for vi har også venner. *LOL* :crazyeyes:

  • Okay, hver sin mening. DK er ikke bygget på Islam, men hva' fuck har det med noget at gøre? Hvordan ville folk have det, hvis de lavede grin med Kristendom i Yemen? :P


    Altså, tag jer sammen. Der er INTET sjovt at komme efter her. og budskabet kan s'føli opfattes forskelligt, men et budskab er et budskab, og brude blive opfattet 100% rigtigt. I fatter den jo ikke. Eller er det mig, som ikke fatter den? Den video er 100% Anti-Islam. Og hvilkene oplevelser taler du om, GrillRotten?


    :lame:

  • Bistandsklient har jo ret ved ikke hvad der det "sjove" i den.
    Jeg vil da sige hvis du nu var eller er Kristen og jeg så finder noget om det du ikke kan lide så var du sikkert heller ikke grine mere.


    (Hvis man ikke kan klare at folk i det land man bor i gør grin med en religion som landet ikke er bygget på, så befinder man sig i det forkerte land.)


    Kan i ikke bare sige at i er racister, og i ikke kan lide muslimere og at i synes at muslimerne burde fucke ud af DK. I stedet for alt det budskab shit... Det er jo det i mener... Eller hvad?


    og hvor skal du med ( ... Men bare kom an for vi har også venner. *LOL* ) vil du slås eller hvad

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bistandsklient
    Okay, hver sin mening. DK er ikke bygget på Islam, men hva' fuck har det med noget at gøre? Hvordan ville folk have det, hvis de lavede grin med Kristendom i Yemen? :P


    For min skyld må de gerne gøre grin med kristindommen.. religion siger mig ikke en skid.. jeg har ikke set videoen så kan ikke udtale mig om noget angående den..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bistandsklient
    Hvad prøver du på? Hold dig til sagen... At være bistandsklient og gøre nar af muslimere er to forskellige ting. Støtter I den video? Jeg kan ikke forstå hvis I gør... Personerne i den video gør ikke grin af fundamentalistiske muslimere, men ALLE muslimere. Kan I ikke se det? De laver f.eks. pis med at man beder 5 gange om dagen. Det er jo noget alle muslimere gør. Hvorfor er dét negativt? Hvis de ville vise et ordenligt budskab eller hvad fuck de prøver på, så burde de f.eks. gøre grin med islamistiske terrorister og ikke normale muslimere, der intet negativt har gjort. Og ang. mit nickname "Bistandsklient". Det er et navn jeg bare har fyrret af for sjovt. Føler I jer stødt? Jeg føler mig også stødt... Jeg er selv muslim, og kan selvfølgelig ikke lide at der bliver gjort nar af min religion på den måde. Men what the fuck, det er jo et frit land... Ytringsfrihed! Folk kan gøre hvad de vil indenfor lovens rammer. Folk har ret til det... Men denne her video er for meget efter min smag. Det er en stor og klam joke! Dårlig stil!


    Lær at quote.


    Din attitude, gør det vanskeligt at tage dig for seriøs, så jeg undlader at svare på dit selvoppustede forsøg på at sætte mig på plads. :roller:

  • ( jeg tror vi synes det er sjovt, fordi de fleste af os som ikke er muslimer synes det f.eks er til grin at bede 5 gange om dagen og gå med mega meget tøj i 30 graders varme. og den slags ting )


    Hvor vil de med det der.


    Hvad for du ondt i røven over at muslimer beder 5 gange om dagen, gøre de dig noget 8o du er sku for dum hvis du tror at du er smart fordi du skriver sådan noget.


    Og må jeg lige få navne på de muslimer du kender der går med " mega varmt tøj " i 30 graders varme.


    Og hvor får du det fra. Der er sikkert et eller andet galt med din lille hjerne.


    Og hvis jeg nu skulle vælge at gå unden tøj eller med så ville jeg sku vælge med tøj ved ikke med dig.


    Og jo det ved jeg jo du vil sku gå rundt unden tøj og hvis den så kom på 31 grader vil du sku også smide din undertøj.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bistandsklient
    Okay, hver sin mening. DK er ikke bygget på Islam, men hva' fuck har det med noget at gøre? Hvordan ville folk have det, hvis de lavede grin med Kristendom i Yemen? :P


    Tja, det er en medfødt ret at lave sjov med alle andre lande og hvad der dertil hører med. Så længe man ikke gør det imens man er i landet for så er det ubehøvlet. Det samme er gældende hvis folk kommer til Danmark og rakker ned på landet. Så kan de jo bare smutte hjem. Hvis de gør det ovre fra Yemen af, så er det jo fint nok. Det skal man jo have love til. Det er som sagt en ret man har når man er hjemme hos sig selv. 8)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bistandsklient
    Altså, tag jer sammen. Der er INTET sjovt at komme efter her. og budskabet kan s'føli opfattes forskelligt, men et budskab er et budskab, og brude blive opfattet 100% rigtigt. I fatter den jo ikke. Eller er det mig, som ikke fatter den? Den video er 100% Anti-Islam. Og hvilkene oplevelser taler du om, GrillRotten?


    At du ikke kan se noget sjovt i den video betyder jo ikke at andre ikke kan og hvis du dømmer dem fordi de kan se noget sjovt i det, så er du jo bare langt ud. Vil du have en tudekiks ?... :))


    Den video er 100% Anti-Islam ?.... Ja, sådan opfatter du den jo ... Ikke sikkert at dem der har lavet den eller andre for den sags skyld opfatter den sådan, men fair nok. Jeg opfatter den også som Anti-Islam.... Er jeg også selv. Syntes der kommer mere skidt end godt ud af den religion. Ved godt den ikke er så gammel, men umenneskelig opførsel er hvad der kommer ud af den i værste tilfælde hos de folk der er opvokset i et islamisk samfund. De har ingen respekt for kvinder og det er én af grundene til jeg aldrig vil kunne respektere en muslim der har det sådan.



    Ja, jeg ville sikkert ikke grine hvis du fandt noget med kristendommen som jeg sjovt (HVIS jeg nu var kristen). Men hvis jeg nu var, så ville jeg sgu ikke flippe ud over at du syntes at jesus var en joke eller hvad jeg.


    Men hvis der kommer en til Danmark og gør grin med landet eller rakker ned på noget Dansk, så kan han sgu godt smutte hjem igen. Så vil jeg skide på om han er Svensker, Franskmand, Tyrker eller hvad fanden han er ... Samme regler er gældende.


    Kan man ikke vise respekt for det land man besøger eller flytter til, så hører man ikke til der og kan lige så godt smutte igen.


    Racist ? ... Luk røven. Alle der ikke kan indordne sig i det danske samfund, de skal have 5 kolde tæer i røven. Så vil jeg rent ud sagt skide på hvem fanden det er og hvor de kommer fra.

  • I har nogen fordomme om muslimere, kan jeg se. F.eks. synes dennisps2 at muslimere går med varmt tøj i 30 graders varme... Skal de måske smide deres tøj bare fordi de skal "tilpasses" i Danmark? Mange har den der holdning... Der er religionsfrihed i DK, men når folk har sådanne holdninger, så kunne man ligeså godt afskaffe religionsfriheden, mener jeg. Skal muslimere måske glemme deres religion og smide tøjet og drikke bajere i stedet?


    En pilsner i hånden = Ægte integration, du! :T


    Hvad kan man gøre? Folk er forskellige, og det er underligt at man synes at alt der er anderledes er mærkeligt. Man skal vide hvad man snakker om. Og det gør dennisps2 åbenbart ikke... Han generaliserer kun! Og GrillRotten har også noget imod muslimere, kan jeg føle udfra hans posts.


    BLIV DOG KLOGERE!


  • Så du angreber min visdom fordi jeg skriver hvad jeg skriver og du "føler" noget ? Tag dig dog sammen ... :]


    Du vil ikke have en tude-kiks ? :))

  • (til Bistandsklient)



    det er da noget vrøvl det du siger.


    og jeg siger bare hvorfor vi nok synes at videoen er sjov.
    Du synes sikkert også vi er til grin fordi vi slæber et grantræ ind stuen og danser rundt om det.


    prøv at gå på bakken en rigtig varm sommerdag
    der er det tit de henter en dame muslim fordi hun har fået hedeslag.


    jeg vil også sige at jeg har fået nogle uheldig opleveser med udlændninge og deres "fættere" hvor de kommer en hel flok og genere alle på deres vej.


    men jeg kender da også mange der er smadder flinke.

  • ( Racist ? ... Luk røven. Alle der ikke kan indordne sig i det danske samfund, de skal have 5 kolde tæer i røven. Så vil jeg rent ud sagt skide på hvem fanden det er og hvor de kommer fra. )


    Du kan sku selv lukke røven, efter hvad du har skrevet kan jeg sku kun sige en ting AT DU ER RACIST og det er der ikke noget at gøre ved....


    Og hvis jeg nu siger at du er RACIST kan du sku også bare sige at det kan du selv være HVAD FUCK SKAL DU SIGE AT JEG SKAL LUKKE MIN RØV HVEM TROR DU AT DU ER...


    Tror du at jeg bliver bange hvis du siger sådan noget......................


    Og jeg kan sige meget mere endnu men det gider jeg ikke fordi der er også andre der læser det her.


    ps jeg er flink så længe folk er flinke ved mig.


  • Wow... Imponerende at du kan råbe sådan op. :roller:
    Det giver virkeligt respekt for dig..... :roller:
    Som Grill plejer at sige: Vil du have en tudekiks... :))


  • Så du kalde mig racist fordi jeg stille og roligt skriver hvad jeg syntes om et par ting ? ... Skriver ikke at alle andre end danskere kan skride hjem, så jeg ved ikke hvor du får det fra ...


    Så drop det lige !...


    Hvem jeg tror jeg er ? ... En der ikke kan li at blive kaldt noget af en imbicil der ikke ved hvad han snakker om.


    Hvad ville du sige til hvis folk kaldte dig en BUMS, SAMFUNDNASSER, TABER, SPASSER, BØSSE eller hvad man nu kan finde på af skælsord ? ... Det vil du nok ikke bryde dig om vel ? .. Så drop med at kalde folk noget du ikke ved en skid om!


    Vil du også have en tude-kiks ? ... Mangel på opdragelse skal man fandme lede lang tid efter. :]

  • Jeg er sku blivet opdragede godt ved ikke med dig og nej tak jeg vil ikke have nogle tude-kiks fra dig. Hvis jeg nu skulle have så tager jeg den sku selv.


    Jeg har ikke noget i mod nogen om de så var fra afrika, asian eller et andet sted og jeg kunne aldrig finde på at grine af sådan noget om det så var om muslimer jøder eller Kristen'e. Men det gøre du og det er dig der mangler opdragelse. OG folk kan kalde mig hvad de vil jeg er lige glad men det her var ikke sjov og det vil det aldrig være.