FarCry Hjælp!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Medal of Honor 8)
    Battlefield 1942 8)
    Battlefield Vietnam 8)


    ... Men ja... Monstre er på "mode" ... :]


    Af de tre er det vist kun det ene (MOHAA) der kan kaldes for singleplayer FPS.


    Begge BF spil er lavet til MP og ikke SP.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO
    Af de tre er det vist kun det ene (MOHAA) der kan kaldes for singleplayer FPS.


    Begge BF spil er lavet til MP og ikke SP.


    Det er jo som man ser på det ...


    Men kunne nu nemt finde andre SP-games uden monstre, men du har desværre ret i at der er gået for meget monster i nutidens spil. Fortrækker at de beholder en god grad af realisme... Som fx MOHAA som er et af de spil jeg har spillet MEGET. FarCry var overstået på en weekend. Half Life var så en undtagelse for det spillede jeg meget, men det er jo også lang lang tid siden ...


    Skal der være monstre med, så skal det IMO være noget ligende Diablo. Skal det være et FPS-game, så skal der HELST ikke være monstre med for at beholde graden af realisme. Ellers skal monsterne være en troværdig mutant eller ligende ... Men nogle gange kan det så være helt udemærket med monstre... meen...


  • Synes det lige gir det sidste pift med monstre... Hvis der ikke er blir det bare meget det samme... Mennesker med pistolre der skyder... Synes det var fedt med monstrene... Nogen var Hand2Hand... Andre havde våben... Krævede at man spillede helt anderledes end hvis det kun var mennesker...


    Men nogengange er det skidt... Grill det kommer jo så an på om de vil lave et realistisk spil eller et sci-fi...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Synes det lige gir det sidste pift med monstre... Hvis der ikke er blir det bare meget det samme... Mennesker med pistolre der skyder... Synes det var fedt med monstrene... Nogen var Hand2Hand... Andre havde våben... Krævede at man spillede helt anderledes end hvis det kun var mennesker...


    HeHe ... Det er jo også meget af det samme om så det er monstre istedet for mennesker. ;)


    Der er lige så gode muligheder for at lave forskellige typer mennesker og deres angeb som der jo er med monstre....


    Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Men nogengange er det skidt... Grill det kommer jo så an på om de vil lave et realistisk spil eller et sci-fi...


    Nemlig ... Skal der være monstre i et spil, så skal det være et spil der er bygget over noget eventyr-agtigt som fx. Diablo jeg skrev. Ellers syntes jeg det virker meget spøjs hvis der er monstre i et spil når spillet i sig selv virker realistisk og stræber efter selvsamme som fx. FarCry gør. De overdriver bare og det syntes jeg er trist. Derfor fortrækker jeg de første baner hvor der er mennesker. Ikke fordi de er lettere for det er de jo nødvendigvis ikke, men fordi det jeg har skrevet ...


    Men syntes det er okey på en måde at der er monstre i et spil som Half Life for det hører til spillet. Half Life ville jo aldrig kunne være realistisk.