Finjustere netkort/router/IE-opsætnig i XP

• Har lige fået Cybercity ADSL 2048/128 og det køre meget fint, hvis jeg lige la' vær' med, at blive irriteret over et 5 sekunders delay hver gang jeg starter el. skifter til en side. Har snakket med CC's supprt, men de mente at det var noget i routeren - Zyxel Prestige 650R-31. Har opdateret til sidste nye firmware !
    Tænkte på om der var et eller andet lille smart fif - evt. i reg.databasen eller i opsætningen af netværksforbindelsen/netkortet, som går ud over standardopsætningen. Ku' jo evt. være andre CC brugere som havde de vise ord. ;)

• hehe... det her er _IKKE_ de vise ord, men nok en hjælp alligevel. Prøv at sætte en computer mere til, og evt prøv med en anden browser, ligesom for at udelukke hvad det nu end måtte være. for at slippe for at gå i gang med at rode med routeren. x)

Oprindeligt indlæg af FlexQ
    hehe... det her er _IKKE_ de vise ord, men nok en hjælp alligevel. Prøv at sætte en computer mere til, og evt prøv med en anden browser, ligesom for at udelukke hvad det nu end måtte være. for at slippe for at gå i gang med at rode med routeren. x)

Nu har jeg ikke en anden PC og problemet var der ikke, da jeg havde min "Rokke" (USB-modem) hos Orange - på nøjagtig samme system (XP-home + IE6.0)
    [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/nono.gif] - Så tror ikke det har noget med browseren at gøre.

• okay, har du prøvet at resette den, og så lige lade din com reconfigurere din i-net ? ... ved at gå ind i status for lan forbindelse, og så reparer forbindelse. så tror jeg sq det løsner sig.:)