Sider jo lige og spiller dette spil en smule... kom til at tænke på at man tit ser computer bilerne kører med vinylerne i en farve og bilen i en anden farve.
Kan man også selv skifte farven på det og hvordan gør man det hvis man kan.....
Sider jo lige og spiller dette spil en smule... kom til at tænke på at man tit ser computer bilerne kører med vinylerne i en farve og bilen i en anden farve.
Kan man også selv skifte farven på det og hvordan gør man det hvis man kan.....
Det kan du godt.
Når du har valgt vinyl, så ka du (lige under hvor du vælger layers) trykke "Vinyl color".
EDIT: Attachment
uuuha takker mange gange blinde mig
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
uuuha takker mange gange blinde mig
Du skal ikke føle dig blind... jeg nåede næsten at gennemføre spillet før jeg opdagede det
må lig se om jeg ikke kan lave et godt billede af min dyt
QuoteOprindeligt indlæg af Grus
Det kan du godt.
Når du har valgt vinyl, så ka du (lige under hvor du vælger layers) trykke "Vinyl color".
EDIT: Attachment
Hvorfor finder jeg de style-points en smuuule urealistiske??? -tror jeg vil kalde dig CHEATER!!!!!!!!!!
BTW, Grus... Min lillebror er gået trænings-camp, så jeg er pænt sikker på vi begge får giga smæk i NFSU til næste LAN!
Mener faktisk at han har skrevet i en anden tråd at det var pga lidt fusk han havde så mange style point
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
Mener faktisk at han har skrevet i en anden tråd at det var pga lidt fusk han havde så mange style point
Det er det også.
QuoteOprindeligt indlæg af engel
Det er det også.
Nemmerlig... mistede mine sidste save-games under en formatering og så gad jeg ikke til at gennemføre det på den "langsomme" måde, så jeg hentede en bette trainer der gav mig visse fordele. Deriblandt et sygt højt antal stylepoints...
QuoteOprindeligt indlæg af Cedde
BTW, Grus... Min lillebror er gået trænings-camp, så jeg er pænt sikker på vi begge får giga smæk i NFSU til næste LAN!
Jeg tror vist jeg skal til at øve mig hvis jeg ikke skal have smæk af ham... (tror andet er umuligt)...