Nej ikk engelsk

frasnk/tysk eksamen på vej
-
-
Oprindeligt indlæg af OriGiN
jeg synes engelsk skulle være det sprog man snakkede over hele verden... det ville være alt for coolJa, engelsk.. Omg det ville være nice.. Har haft engelsk som mit hverdagssprog i et år i USA, og det er meget bedre end dansk, imo
-
Oprindeligt indlæg af OriGiN
jeg synes engelsk skulle være det sprog man snakkede over hele verden... det ville være alt for cooldet ville det nemli og så kunne man skille sig af med tysk
(kan slet ikke finde rundt i det efter at være gået et trin op i sværhedsgrad - matematisk linie på gym)
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
Ja, engelsk.. Omg det ville være nice.. Har haft engelsk som mit hverdagssprog i et år i USA, og det er meget bedre end dansk, imo
det ka du satme bide spids på det er -
Det ville nu alligevel være lidt sjovt, hvis regeringen sagde at lige pludselig skulle man bare tale engelsk.. Det var ulovligt at tale dansk eller et eller andet..
De burde sige at alle børn der bliver født fra dags dato skulle ikke lære dansk, men engelsk..
Der ville jo nok blive dannet et par underground hardcore danish fetish grupper, et eller andet ;p -
Hader engelsk
Men nu er det Langt Fra Las Vegas tid -
Oprindeligt indlæg af Hayes
Det ville nu alligevel være lidt sjovt, hvis regeringen sagde at lige pludselig skulle man bare tale engelsk.. Det var ulovligt at tale dansk eller et eller andet..De burde sige at alle børn der bliver født fra dags dato skulle ikke lære dansk, men engelsk..
Der ville jo nok blive dannet et par underground hardcore danish fetish grupper, et eller andet ;p
jeg tror der ville gå fuldstændigt kaos i det hele.. -
Synes nu personligt, at tysk skulle gøres til global-sprog.... Det er jo klart det bedste sprog til at bande på..! :dots:
-
Oprindeligt indlæg af Evil Inc.
Synes nu personligt, at tysk skulle gøres til global-sprog.... Det er jo klart det bedste sprog til at bande på..! :dots:
ej det er det jo så ikke? hvor mange snakker tysk? tyskland, sweitz (kan ikke huske hvordan det staves) Østrig?usa, england, irland, skotland, australien, new zealand+ mange andre lande snakker engelsk...
dog det mest talte sprog i verden er kinesisk O.o
-
Siger ikke at der er flest som snakker det... det burde der bare.... Klart, der er over 2 mia. kinesere....
-
Siger ikke at der er flest som snakker det... det burde der bare.... Klart, der er over 2 mia. kinesere....
nej tysk er et grimt sprog IMO.. -
for ikke at snakke om hvor grimt fransk er :chain:
-
Jeg klarede det med et 9 tal... bare sig så mange tyske ord som muligt.. så kan det ikke gå helt galt..
men glæder mig sq ikke til jeg skal op i tysk på htx.. der er ALT OVER 6 - spildt arbejde..
-
Tysk er det geniale militærsprog.... SCHARFSCHÜTZE!!!!! FLAMMENWERFER!! PANSERFAUST!! FEIND DRAUSS ...... se selv
-
Tysk er det geniale militærsprog.... SCHARFSCHÜTZE!!!!! FLAMMENWERFER!! PANSERFAUST!! FEIND DRAUSS ...... se selv
ja hvis man fattede det -
Skarpskytte, flammekaster, Panser (politi) ENEMY AHEAD..... skulle jeg mene
-
Skarpskytte, flammekaster, Panser (politi) ENEMY AHEAD..... skulle jeg mene
så lyder det federe og sige "Sniper" -
Skarpskytte, flammekaster, Panser (politi) ENEMY AHEAD..... skulle jeg meneJa, tysk burde gøres til det globale sprog, inden for WW2 games
-
True.....