Hvor mange af jer folkeskole "børn" tror at i klarer fransk/tysk eksamen
med gode resultater altså
Hvor mange af jer folkeskole "børn" tror at i klarer fransk/tysk eksamen
med gode resultater altså
hmm er 5-6 gode karakter? vil jeg personligt mene :s
Skulle da gerne op på 8 i tysk.
QuoteOprindeligt indlæg af c-k
hmm er 5-6 gode karakter? vil jeg personligt mene :s
lige mine ord
til prøve-eksamen fik jeg 8. så det regner jeg også med at få til den rigtige eksamen.
Håber da på et 10-tal i tysk , men regner ikke med det blir mere end til 9
Ich habe du hast, in röven ein knast, den sitter so fast, som war den af plast
ich spreche sehr gut deutsch jahr jahr.. leutzkreutz..
QuoteOprindeligt indlæg af OriGiN
Håber Sq ikk du fik mere end 5 med den præstation du lige har leveret :]
QuoteOprindeligt indlæg af ChoSimba
Håber Sq ikk du fik mere end 5 med den præstation du lige har leveret :]
jeg fik faktisk 7 i 10. udvidet..
QuoteOprindeligt indlæg af OriGiN
lol!
den kendte jeg ik!
HORH :]
Fik 10 i tysk eksamen da jeg sluttede i 9. klasse, lære og censor mente jeg havde nogle gode sætningskonstruktioner... tjaa jeg sku ikk brokke mig da
QuoteOprindeligt indlæg af Try-this
Fik 10 i tysk eksamen da jeg sluttede i 9. klasse, lære og censor mente jeg havde nogle gode sætningskonstruktioner... tjaa jeg sku ikk brokke mig da
Gi' lige nogle fif
Gi' lige nogle fif
snak din røv i laser
Gi' lige nogle fif
bare slap af og snak det bedste tysk du kan
jeg ville ikke selv have givet mig 10, men min lære var sq en fin fyr (tror han holdt hånden lidt over mig )
Hehe, det ka du kun være glad for
Jeg er den første i min klasse der ska op, så heldigvis har de ikke nogen at sammeligne mig med
Jeg fik 7 i årskarakter, og det var jeg glad for.. Da jeg skulle ansøge om gymnasiet fandt jeg ud af at man ikke behøvede at gå op i Tysk, for at komme ind på matematisk linje.. Fuck hvor blev jeg glad
Jeg var i vildrede da jeg skulle vælge om jeg ville matematisk eller sproglig. Har nemmest ved sprog, men jeg ka godt li fysik og matematik. Hmm, men jeg valgte altså den sproglige til sidst. Kan jo nå at ændre det
Jeg er nu glad for at jeg valgte matematisk.. Nøj hvor er jeg lam til sprog.. Og hvorfor skal vi egentlig have det overhovedet?! Godt nok får jeg 8, og det håber jeg jeg kan blive på.. Men der er et helt år endnu..
QuoteOprindeligt indlæg af Hayes
Jeg er nu glad for at jeg valgte matematisk.. Nøj hvor er jeg lam til sprog.. Og hvorfor skal vi egentlig have det overhovedet?! Godt nok får jeg 8, og det håber jeg jeg kan blive på.. Men der er et helt år endnu..
jeg synes engelsk skulle være det sprog man snakkede over hele verden... det ville være alt for cool