frasnk/tysk eksamen på vej

• Skulle da gerne op på 8 i tysk.

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• Ich habe du hast, in röven ein knast, den sitter so fast, som war den af plast :crazyeyes:

ich spreche sehr gut deutsch jahr jahr.. leutzkreutz..

Oprindeligt indlæg af OriGiN
    Ich habe du hast, in röven ein knast, den sitter so fast, som war den af plast :crazyeyes:

Håber Sq ikk du fik mere end 5 med den præstation du lige har leveret :]

Oprindeligt indlæg af ChoSimba

Håber Sq ikk du fik mere end 5 med den præstation du lige har leveret :]

jeg fik faktisk 7 i 10. udvidet..

Oprindeligt indlæg af OriGiN
    Ich habe du hast, in röven ein knast, den sitter so fast, som war den af plast :crazyeyes:

lol! :))

den kendte jeg ik! :cheers:

Oprindeligt indlæg af Try-this
    Fik 10 i tysk eksamen da jeg sluttede i 9. klasse, lære og censor mente jeg havde nogle gode sætningskonstruktioner... tjaa jeg sku ikk brokke mig da :))

Gi' lige nogle fif :clap:

Oprindeligt indlæg af ChoSimba

Gi' lige nogle fif :clap:

bare slap af og snak det bedste tysk du kan ;)

jeg ville ikke selv have givet mig 10, men min lære var sq en fin fyr (tror han holdt hånden lidt over mig :boxed: )

• Jeg fik 7 i årskarakter, og det var jeg glad for.. Da jeg skulle ansøge om gymnasiet fandt jeg ud af at man ikke behøvede at gå op i Tysk, for at komme ind på matematisk linje.. Fuck hvor blev jeg glad :D

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Jeg var i vildrede da jeg skulle vælge om jeg ville matematisk eller sproglig. Har nemmest ved sprog, men jeg ka godt li fysik og matematik. Hmm, men jeg valgte altså den sproglige til sidst. Kan jo nå at ændre det :))

• Jeg er nu glad for at jeg valgte matematisk.. Nøj hvor er jeg lam til sprog.. Og hvorfor skal vi egentlig have det overhovedet?! Godt nok får jeg 8, og det håber jeg jeg kan blive på.. Men der er et helt år endnu.. :ohmy:

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af Hayes
    Jeg er nu glad for at jeg valgte matematisk.. Nøj hvor er jeg lam til sprog.. Og hvorfor skal vi egentlig have det overhovedet?! Godt nok får jeg 8, og det håber jeg jeg kan blive på.. Men der er et helt år endnu.. :ohmy:

jeg synes engelsk skulle være det sprog man snakkede over hele verden... det ville være alt for cool :D