Sjov med tør is

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Hvem?


    En god idé at QUOTE når du laver en besked til en bestemt person i en tråd.


    Hov. Det var en smutter. Det var til Krillen ;)


    BTW Torque: Nice film du fandt der. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Sker der keine ved... så længe du ikke gør det i mere end 2-3 sekunder...


    /me is experienced !!


    Der kan ikke ske noget ved at sådan en bombe exploderer i dine hænder med mindre man gør som mig, jeg syns ik at der var nok knald i de normale vi lavede så jeg nakkede en masse gips på skolen og pakkede flasken ind, bagefter tog vi noget sejlgarn og band rundt om(tæt) i det bløde gips ... Det gav et drøn der var så stort at selvom vi stod med ryggen til så kunne man se dem der stod foran's jakker blev trykket ind mod kroppen.


    Jeg prøvede i en ordentlig brandert at lave sådan en bombe, men havde ikke lagt mærke til at vi brugte 30% i stedet for de normale 15%, så den puffede af i hånden på mig da jeg rystede den, der skete ikke det helt store andet end at jeg var døv på højre øre og at jeg måtte hoppe i vandet(var på stranden) fordi at jeg fik syren på mig...


    Terroristens håndbog er udemærket, men der er også en del der bruger Anarkistens håndbog, der står om muligt mere end i terroristens, bla. om selvmord(hvis det ku frist?), og så ellers fra atombomber til knallerter(minni bang), jeg lavede selv mine knaldperler det år i fysik i folkeskolen, og har lavet raketter af colaflasker og appelsin kanoner. Hvis man bare passer på og bruger sin sunde fornuft( og _IKKE_ er påvirket) så sker der ikke noget.


    I denne video i linker til gør de alle de ting man absolut ikke må gøre, (holde tingene i hånden løbe med det og kaste med det), de her ting kan man (som jeg sagde før) sagtens lave, man skal bare behandle det som Højexplosiver, dvs. de samme regler som med fyrværkeri. og her _SKAL_ de overholdes da man ikke har retningsbestemmelser på noget af det.
    De exploderer hvor flasken (i det her tilfælde) er svagest.


    Man behøves ikke have fat i de håndbøger da enkelte søgninger på google.com og astalavista.com viste sig virkelig effektive, det er nemmere at finde opskrifter der, end i bøgerne. Som desuden også kan bestilles i tyskland, frit lovligt endda.


    /out


  • Du er ikke den skarpeste kniv i skuffen, hva?

  • miniebbe.. Din allerførste post herinde omhandlede hvor sur du var over hjemmelavede bomber.. Nu siger du at du bare er sur på dem der dele opskriften ud, men det var der ingen der havde gjort før din første post..?


    Hvad er det lige du helt præcist tuder over?

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe
    Husker tydeligt en anden gang her på tweak hvor der også var et indlæg om hjemmelavede sprængstoffer. Og den blev altså lukket med det samme. Det burde den her fandme også!!! X(


    Hvordan kan det gå til at warez fx er total tabu, men at bombemænd kan sende opskrifter rundt??
    :ban:


    Så må jeg jo quote mig selv nu du ik fatter en skid af det Hayes!!!


    Desuden er de specifikke indlæg også blevet fjernet, så det er åbenbart også admins der synes den gal...


    Jerk!!! :dots:


    EDIT: Du har tydeligvis ik været med fra starten af denne tråd, så luk heller gabet inden du dummer dig mere!!

  • "Jerk!!!"? "Dummer dig mere"?
    Er du fuldstændig hjernelam eller hvad? Det kan godt være at ligemeget hvad man gør, det hjem du nu kommer fra, at modparten så skal flippe totalt ud..


    "Tager du opvasken?" "Fuck dig din luder, gør det selv"..


    Jeg stillede et spørgsmål? Ved du hvad det er..? Det er ikke en fornærmelse..
    Nogle folk burde slappe lidt mere af, du dør jo nok ikke af at blive stillet et spørgsmål, mm?


    Nu du lige quoter dig selv..
    "Og den blev altså lukket med det samme. Det burde den her fandme også!!!"
    Ja, og hvorfor så lige det? Opskrifterne er måske blevet fjernet efter at du skrev det, men det er jo fint så.. Hvorfor vil du ha' en harmløs tråd slettet? At overreagere?

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Altså kan vi ikke bare se det på den lyse side det var PEPSI de sprang ;) vis det havde været COCA-cola så havde der da været noget og brokke sig over :P


    So true.. Alt den dejlige cola der ville gå til spilde.. Men ville nu nok ikke brokke mig over Cola.. Hvis det var Mountain Dew på den anden side.. :boxed:

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    miniebbe.. Din allerførste post herinde omhandlede hvor sur du var over hjemmelavede bomber.. Nu siger du at du bare er sur på dem der dele opskriften ud, men det var der ingen der havde gjort før din første post..?


    Hvad er det lige du helt præcist tuder over


    Er det ik en fornærmelse?? :boxed:


    Desuden skal du slet ik begynde at gisne om hvilket hjem jeg kommer fra. Du fatter jo nada!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    So true.. Alt den dejlige cola der ville gå til spilde.. Men ville nu nok ikke brokke mig over Cola.. Hvis det var Mountain Dew på den anden side.. :boxed:


    Èn af mine kammerater læser pt. i Helsinki, Finland. Han har også fortalt grumme historier om en såkaldt 'læskedrik'ved navn Mountain Dew. Skulle vidst være noget af det arveste sprøjt :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Èn af mine kammerater læser pt. i Helsinki, Finland. Han har også fortalt grumme historier om en såkaldt 'læskedrik'ved navn Mountain Dew. Skulle vidst være noget af det arveste sprøjt :boxed:


    Okey er det være end pepsi?( :P utroligt der er noget mere ulækkert 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe


    Er det ik en fornærmelse?? :boxed:


    Desuden skal du slet ik begynde at gisne om hvilket hjem jeg kommer fra. Du fatter jo nada!!


    Igen stomer du mig uden nogen form for nogen opbakning.. "Du fatter jo nada!!" < Af hvad?


    Og nej, det var ikke en fornærmelse.. Jeg kunne ligeså godt have skrevet "Hvad er det du brokker dig over" som et spørgsmål, som ville have betydet det helt samme..


    Jeg ville nu nok mene at det er dig der starter med at slynge fornærmelse ud til højre og venstre..
    Jeg har rent faktisk skrever 0 fornærmelse, mod dine 5-6 stykker..?


    EDIT: Forresten er det jo smag og behag ang. Mountain Dew, torque.. Men jeg vi nu sige jeg elsker den :) Den har vidst også det dobbelte mål koffein i, som cola :clap:

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

    Rettet en gang, sidst af Hayes ().


  • Hvis vi endelig skal ud i hvem der starter og det skal vi åbenbart, så var det jo dig der startede med at sige:


    "Din allerførste post herinde omhandlede hvor sur du var over hjemmelavede bomber.. Nu siger du at du bare er sur på dem der dele opskriften ud, men det var der ingen der havde gjort før din første post..?"


    Til det bliver jeg forhelved nødt til at fortælle dig at du ik har været med fra starten da der netop var en Mr Acid Burn der straks begyndte at dele bombeopskrifter ud via PM. OG JA DET VAR FØR MIN POST KOM, MEN DEN BLEV SLETTET AF ADMINS SOM OGSÅ SYNES AT DET IKKE HØRTE HJEMME HER PÅ TWEAK.DK....


    Og at du netop skriver "hvad tuder du over" tager jeg som en fornærmelse især når du slet ik aner hvad du taler om!!!

  • Ok, du tog det som en fornærmelse.. Dig om det. Måske er det fordi det er et ord der bliver brugt jævnligt her i omegnen (Kastrup) at jeg synes det er temmelig neutralt..


    Hvis jeg har såret dine følelser på det yderste, er jeg dybt flov.


    EDIT: Glemte lige at sige, at måske var jeg ikke med fra starten med at skrive, og måske så jeg ikke den post med opskriften.. Men det var vel derfor jeg spurgte.. Men det trækker jeg sq hurtigt tilbage, det spørgsmål..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

    Rettet en gang, sidst af Hayes ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Ok, du tog det som en fornærmelse.. Dig om det. Måske er det fordi det er et ord der bliver brugt jævnligt her i omegnen (Kastrup) at jeg synes det er temmelig neutralt..


    Hvis jeg har såret dine følelser på det yderste, er jeg dybt flov.


    EDIT: Glemte lige at sige, at måske var jeg ikke med fra starten med at skrive, og måske så jeg ikke den post med opskriften.. Men det var vel derfor jeg spurgte.. Men det trækker jeg sq hurtigt tilbage, det spørgsmål..


    Øhh nej jeg bliver ik såret :crazyeyes:


    Synes bare det var en træls kommentar at komme med nu når du ik vidste hvad der foregik... Men dig om det...

  • Det var ikke en kommentar, men et spørgsmål, som jeg har nævnt en hel del gange nu..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2