Nye højttalere

  • Ja Cerwin Vega rocks.. Har selv Cerwin Vega.. De spiller bare kanont.. :T Kan kun anbefale sådan nogle

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Har først lige føet mit andlæg til at køre :T


    Men kan desvære ikke skrue helt op da min mor sover :(


    Men skriver lige imorgen hvordan det spiller, men indtil videre spiller det godt.


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050


    Rettet en gang, sidst af w3ber ().

  • Well, hvis der bare skal brages er CW nok valget ... Det er billigt, og kan da rykke rundt på mange løse ting....


    Men som tidligere nævnt, til film og andet end lige techno eller det helt hårde rock, tja så kan du ligeså godt smide pengene i toilettet... Men igen, det kommer jo også meget an på ens behov...


    Køber du nogle ordentlig dali højtalere, og der mener jeg ikke Euphonia serien eller noget af det nye "bras" de har sendt på markedet, så skal du vænne dig at ikke alt er optaget lige godt. Så er det først man stiller krav til ordentlig musik.


    Nå ja, glem heller ikke størrelsen på rummet det skal stå i. Desto større lortet er, desto oftere skal det have megen mere plads, ikke bare foran men også bagud, for ellers får du først den helt forkerte rungen, medmindre det er hvad du vil opnå....


    Nå, jeg ved alligevel ikke meget, det er ikke direkte ord sagt med min egen mund, men fornylig erfarring / forklaring jeg har fået. Men skal du larme, så party on med et par CW ;) Det ville mine naboer ikke sætte pris på (gipsvæg)

  • Hehe da jeg havde mine Cervin satte naboerne heller ikke pris på det selvom det var i nabo pracel huset... altså med have og hele lortet imellem.


    Men som sagt de spiller jo pænt højt :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Hehe da jeg havde mine Cervin satte naboerne heller ikke pris på det selvom det var i nabo pracel huset... altså med have og hele lortet imellem.


    Men som sagt de spiller jo pænt højt :D


    Narj, sådan var det også lidt da jeg boede hjemme, men bass går igennem det meste ... Jeg har tilmed ikke CW, men et sæt dali. Men nu er jeg også film freak af en slags, så det skal dælme lyde godt når man ser film. Men også med musikken.

  • Jeg har heller ikke cerwin længere men har haft et par af de helt store og var sgu meget sjovt :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Så har jeg haft det oppe og spiller højt og det lyder HØJT :T


    Og det begynder slet ikke at forvringe i lyden. :T


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050



  • Hmm skal jeg være helt ærlig, hvilket jeg vel skal være, så ville jeg personligt nok smide lidt flere penge i projektet, og kigge lidt på DALI´s Blue serie, du får altså noget mere vellyd i DALI end i de der CW kasser, DALI´s 5005 og 6006 er CW langt overlegen i lydkvalitet, kan da godt være du ikke kan vælte billeder ned af hylden osv. Ja det må du self. selvom hvis det er BOOM-BOOM effekten du vil have ja så må det jo være CW, meeeeen nej vel....


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WalrosMcFisk
    En lille 15 årig som mig har ikke økonomi til mere end max. 1300,- pr. højttaler. Derfor håbede jeg også at CV var en god kombination af lydkvalitet og lydstyrke. Men det ser jo ud til at der er mange delte meninger.


    Tag ind til din nærmeste HIFI-klubben og hør dem der, kan jo være du syndes de er gode eller ikke, men da et forsøg vær.


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050