Din alder???


  • Hehe, din ignorante skiderik :))


    Peberkværnen er jo til 'Peber-svende', dvs ungkarle som ikke bliver gift inden de fylder 30år.


    Kanelen er sådan en slags 'påmindelse' om at den alder nærmer sig - så man får derfor kanel i hoved og r*v på sin 25års fødselsdag.


    Ved sku ikke om det kun er et jysk fænomen - men jeg ville da helst være foruden :boxed: Da dagen efterhånden nærmer sig :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Har godt nok heller aldrig hørt om, det der "kanel-fnider" ! ?(
    Må være et eller andet lokalt fænomen. :rolleyes:


    Det tror jeg nu ikke det er 8o Måske jysk, men hvad ved jeg.

  • For at gøre forvirringen total, kan jeg da lige nævne, at jeg hørte om en, som fik salt da hun fyldte 20. 8o


    Det har jeg aldrig hørt om før. Hvis det er i samme ånd, som kanel og peber, at man skal have det fordi man ikke er gift, synes jeg den med salten er direkte latterlig.
    Der er sikkert også nogle, der synes det er morsomt, at stille en 5 tons tung peberkværn op foran et hus.
    Jeg synes det er noget pjat og spild af penge. :roller:

  • 16 : - ) og stolt af det!


    fødselsdag den 18 jan, hvilket burde gøre mig DK's yngste gym elev.. Kunne man da håbe :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af s0me1
    16 : - ) og stolt af det!


    fødselsdag den 18 jan, hvilket burde gøre mig DK's yngste gym elev.. Kunne man da håbe :]


    Øøøøh de fleste som starter på gym er sq da 16 når de starter :] Mange er endda kun 15....


    Sååå I don't think so ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Øøøøh de fleste som starter på gym er sq da 16 når de starter :] Mange er endda kun 15....


    Sååå I don't think so ;)


    Nu er vi også langt henne i skole året, startede i gym som 15½ årig.. men det var også bare et gæt, da jeg aldrig har mødt / hørt om nogen der startet så tidligt iår..

  • Jeg er 17 og fylder 18 om ca ½ år (ka næsten ikke vente :D).


    Jeg tror jeg vil give s0me1 ret i at han er, om ikke den yngste, så en af de yngste gym-elever (eller skulle jeg sige HTX). Det er egentligt sjovt når man tænker på aldersspredningen på de gymnasielle udd.
    Jeg går i klasse med førnævnte, og der er alligevel 1½ års forskel på os (gik i klasse med hans storesøster i folkeskolen, det er ikke noget man oplever hver dag). Stenern...

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skraap
    Kan sige Bentzin er 3,29307692 gange så gammel som mig vilket gør mig til den yngste på tweak (men ikke den lameste) med mine fantastiske 13 år :D


    :D - 8) sammenligning ;) Tror vist nok jeg er den ældste - men er ikke sikker !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    :D - 8) sammenligning ;) Tror vist nok jeg er den ældste - men er ikke sikker !


    er enda ikke helt rigtigt det jeg har skrevt der ... er kommet til at bytte om på 3,29 og 3,92 :S ...
    giver:
    3.92307692
    ifølge google!


    edit:
    det vil sige du næsten er 4 gange så gammel som mig ... du kunne være min bedstefar ... :T


  • Ja - skræmmende - ik' ?( :))

  • Fylder 35 d. 250105 :cheers:

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • 20 - snart 21 :T


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Naaah .. Jeg kender både københavnere og sjællændere der kender til det ..


    er en københavner ikke også en sjællænder ??
    eller er det bare mig som tager fejl