Så er freden forbi ;o)

  • WB Oldtimer. ;)


    Har du fået læst hele Bentzin tråden igennem ?
    Sjældent har jeg set en tråd eksplodere så hurtigt her på Tweak. 8o
    Har tråden, som forventet, trukket nogle smil frem ?


    Jeg håber du tilgiver, at jeg også havde en lille listig bagtanke med at ringe til dig på sygehuset. Jeg smågriner stadig, når jeg tænker på hvor overrasket du blev. :))


    /funny mode on/
    Jeg var lidt bekymret for, om dit hjerte nu kunne holde til synet af GrilRotten, som pludseligt dukkede op, men tog chancen. :))
    /funny mode off/ ... Beep... Error...Not possible


    Hvad sagde din mor til vores "skøre" ide. Kunne hun forstå noget af det ?


    Fandt du ud af hvem Lars var ?

  • hey du gamle!!! velkommen tilbage :D... nu skal du jo endelig føle dig hjemme igen ;)...


    hehe... håber da at vi gjorde dit hospital ophold lidt mere behageligt (ret evt. stavebøffre bentzin ;))


  • Har læst en hel del af de tråde, der har noget med emnet at gøre. Er totalt overvældet og har da også fniset lidt :) og er også blevet positivt overrasket over alle de tilkendegivelser fra folk, som jeg ind i mellem har været lidt hårde over for ;)


    Jep jeg blev overrasket - temmelig meget :)) Og jeg er meget taknemmlig for dit "initiv" - det er s.. flot - og jeg vil aldrig glemme det. 8)
    Med hensyn til Grill - så var det jo en pæn ung mand :) , der pludselig stod for enden af min seng, da jeg vågnede op fra min eftermiddagslur. Ved ikke om jeg forskrækkede ham eller om det bare var respekten for alderdommen ;) - der gjorde ham så stille og nervøs :))
    Min mor og stedfar var meget imponeret over at sådan noget kunne forgå. Det samme var alle sygeplejersker, sygehjælpere og læger som jeg fortalte det til. Ja alle som jeg har fortalt det til, synes det er fantastisk flot af jer gutter.
    Ang. Lars - tjah - næh :rolleyes:


    Blir lige nød til at vise disse her endnu en gang:
    [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/emote_dnrules.gif] [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/emote_dnrules.gif] [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/emote_dnrules.gif
    Er stadig overvældet :)

  • Jamen igen - det var da så lidt :D ;)



    Jeg var må sige at være lige så overrasket som dig og Hans mht. indsamlingens udvikling


    Torsdag aften starter Hans en tråd med ordene "jeg fik lige en tanke...", og et døgn sad vi med en sum på ailt 1.200 kr udelukkende til gaver, fra 60 medlemmer her fra tweak, og der må jeg i sandhed erkende at jeg dog aldrig har oplevet noget lignende ligeså vel som jeg aldrig havde forestillet mig det muligt at 60 medlemmer fra et hardwareforum,som i øvrigt aldrig har snakket sammen irl (stort set), kunne få samlet 1.200 kr sammen, fundet på gave mm. og bringe dem ud selv vha. et af medlemmerne (Grillrotten ;) )...


    Ja det er sq smukt *snøft* :D



  • Yo yo yo - Grumpy old dude in da hooooooooooooouse......... ;) :cheers:

  • Weeeee. velkommen tilbage det virkelige liv, hvor man sidder foran skærmen og glor, uden nogen form for mål.. ;)


    Jeg syntes altså at der skulle have været et par stavefejl på den trøje.. ;)

  • WB :)
    Uhauha NICE trøje der, og så enda det RIGTIGE hold :clap:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Velkommen tilbage! Rart at se dig igen med hovedet op, og benene ned .. (Ja det går jeg ud fra *G*)


    Du har ikke været her så lang tid kan jeg se.. der foregår underlige ting herinde engang imellem..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Jamen velkommen tilbage :cheers:


    Kedeligt at du lige kommer ud til et ufortjent nederlag til AAB, men I har jo stadig den "store" gevinst at gå efter ;)


    Thanks - tjah - så må de jo bare få indstillet kanonen i de resterende SL-kampe. 8)

  • hmm... yes yes.. welcome back der benno ...:) ..


    har du aldrigovervejet at få skruet hovedet på en ny krop? ...
    - "statoil har det du li' står og mangler" -

    der må du da ku få en...:) så er der ikke alt det bøvl der..=)


    anyway's, welcome back ol' Chap.:)


  • 7-11
    Vi har alt - undtagen lukket! :crazyeyes:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W