Codec pack. hvilken?

• Jeg bruger også K-Lite Codec Pack

Synes den er kanon, og den har alle de codecs som man har brug for + lidt tools
    Og næsten alle Codecs er også i Encoder version.. Så kan man selv lave XviD :)

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Oprindeligt indlæg af sol_jakobsen
    lige præsist.... uden ffdshow ryster mine nye xvidfilm...... (er xvid, divx ikke includeret i ffdshow???????????)

Pusigt. Har jeg nu aldrig oplevet. Kunne være mit Xvid-codec bare sparker røv så... :))

• altså ..

alle codecpacks er lavet med det formål at gøre det nemmere for brugeren at kunen se film.

meen, der er så lige det problem at dem der laver der prøver at indskrive nogle af deres egne små ting og sagder, og det er det der fuckker up.

hent DIVX(jeg mener godt at man kan hente det som warez da jeg ikke vil fylde min com med SPYFUCKINGWARE)
    xvid
    og AC3 filter, så er man godt kørende.

den nyeste windows media player virker også fint med subs uden nogen som helst form for tillægsprogrammer, så det er bare at opdatere, så virker det os.

Oprindeligt indlæg af FlexQ
    hent DIVX(jeg mener godt at man kan hente det som warez da jeg ikke vil fylde min com med SPYFUCKINGWARE)
    xvid
    og AC3 filter, så er man godt kørende.

den nyeste windows media player virker også fint med subs uden nogen som helst form for tillægsprogrammer, så det er bare at opdatere, så virker det os.

:roller: .... Øhh... DivX, Xvid og AC3-codecs kan man da snildt få LOVLIGT uden nogen form for SpyWare eller AdWare ...

... den der warez-udtagelse ... tisk tisk ... :dots:

Oprindeligt indlæg af BassQues
    Intet andet end SLDcodecpack1.5.3 den er for guld...
    Så lige zoomplayer til og afspille filmene..

Hvorfor ikke bare bruge WMP?

/ OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL

Hvorfor ikke bare bruge WMP?

Wmp har ikke alle codec lagt ind..... ;)

------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

------------------------------------------------------------------

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

:roller: .... Øhh... DivX, Xvid og AC3-codecs kan man da snildt få LOVLIGT uden nogen form for SpyWare eller AdWare ...

... den der warez-udtagelse ... tisk tisk ... :dots:

Man kan sagtens få en DivX uden spyware. Men det er den normale ikke pro versionen. Den er ikke så god til encode film med fordi den mangler et par features. Til at afspille med er den ligeså god.

Oprindeligt indlæg af engel
    Det kan man da. :)

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=1950&sid=]

Flot pil engel... :)) :cheers:

Oprindeligt indlæg af Yo_hannes
    Man kan sagtens få en DivX uden spyware. Men det er den normale ikke pro versionen. Den er ikke så god til encode film med fordi den mangler et par features. Til at afspille med er den ligeså god.

... Øhh... Ja, hvad skrev jeg ? :crazyeyes: ...og Engel for den sags skyld :)) .... og vi snakker om at SE DivX.... Ikke Encode DivX.