Din yndlings superhelt!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Skræmmende, kan vist stadig huske hvad de hedder.


    Billy, Jason, Zack, Kimberly....ej så kan jeg heller ikke flere :)


    per og jens :crazyeyes:


    Jason, Zack, Kimberly, Billy, and Trini ... det var det de hed... (hurra for google) :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Skræmmende, kan vist stadig huske hvad de hedder.


    Billy, Jason, Zack, Kimberly....ej så kan jeg heller ikke flere :)


    ja, meeeget skræmmende! Selvom jeg husker det som om jeg var forholdsvis lille da de kom frem, så har jeg altid hadede dem... ad! siger jeg bare :)


    Jeg er nu heller ikke den største fan af spiderman, han er lige en kende for træls.


    Kan dog klart tilslutte mig X-Men (både tegnehæfte og filmene) - ligeledes fandt jeg også Spawn-tegnehæftet totalt overlegen.... behøver jeg at nævne Witchblade også? (nice ncie)


    Må dog også erkende at efter jeg så Killbill 2, så fik jeg et mere klart syn på superman... så han er klart smuttet en del pladser op på min rankliste (han var nu ret højt i forvejen)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Corner
    var der ikke også en der hed tommy?


    jo men han kom først senere.. startede med at være grøn og mod power rangers også blev han hvid og med dem..

  • Whitchblade er for nice :D


    Har nogle blade. Bl.a. det med Lara Croft :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    hmm...den var svær...


    ved det ikke helt, men så meget Rip rap og rup på eventyr .. :) ... og så Teenage Mutant Ninja Turtles ...=) .. de var så max fede! :D


    Jeg har alle filmene fra dengang jeg var lille ! Det er 2tm CPL tegnemovie :D

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Ja, HEMAN var sku nice. Jeg har da også de fleste figurer og borge fra serien da jeg var mindre... fuck det var tider dem savner man sku næsten.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    forkasteligt at der ikke er nogen der har nævnt HEMAN, når I alle ved at han kan banke jeres dumme superhelte ;) :)) *S*


    [Blocked Image: http://www.he-man.org/cartoon/cmotu/index-cmotu.jpg]




    Slutter mig også til Heman...han var da for sej :D

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Red_ninja




    Slutter mig også til Heman...han var da for sej :D


    har aldrig set nogen heman tegnefilm.. og synes at filmen er dårlig..

  • He-Man er overvurderet! :evil:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    He-Man er overvurderet! :evil:


    Helt sikkert ja ... Han er jo ikke andet end en bodybuilder-nar uden talent for noget specielt ud over at svinge lidt med sit sværd da han vist ikke har råd til en Porche som penis-forlænger istedet for ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CoolCashCarl
    æhhh
    gælder BLADE ??
    Han er "2tm CPL" nice.... ellers tror jeg det skal være IVANHOE og ROBIN HOOD :T kan huske dengang jeg fik en tegnefilm med dem begge...


    Øhh ja, han er en marvelfigur, eller har i hvertfald optrådt i enkelte marvelblade ;)