Den "gamle" er tilbage !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Jo tak - og alting er som de plejer. Du vrøvler som sædvanlig - Wizzard er som altid bare fræk og Hansemand stadig stille og rolig. Grillen fjoller og mange af de unge er bare så "kloge" og laver "virkelige intelligente" tråde ;) Tjah - :crazyeyes:


    ha ha - jamen så er alt jo ved det gamle :D


    Bortset fra at min bil rent faktisk kører nu :)) *S*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    ha ha - jamen så er alt jo ved det gamle :D


    Bortset fra at min bil rent faktisk kører nu :)) *S*


    Jamen tillykke med det.
    Har forresten lige fået en ekstra føds'dags gave fra hende den langhårede: Battlefield 1942 - Deluxe Edition 8) - så skal der games lidt ekstra i den kommende tid 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Jamen tillykke med det.
    Har forresten lige fået en ekstra føds'dags gave fra hende den langhårede: Battlefield 1942 - Deluxe Edition 8) - så skal der games lidt ekstra i den kommende tid 8)


    Nice - så er det bare at tage en runde hver gang rygetrangen kommer op ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Jepper :)) :) :D Vil nu hellere kalde det: at jeg provokerer 8) Brokkeri er vist det de unge gør, når der er nogen som retter dem eller fortæller hvordan tingene hænger sammen. ;)


    Jaja - Det er alsammen meget godt med dig Gammelpot :)) - Brokkeri er nu det vi allesammen kommer med ind imellem, om man så er gammel eller ung -> nogen mere end andre ;) :boxing:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Jamen tillykke med det.
    Har forresten lige fået en ekstra føds'dags gave fra hende den langhårede: Battlefield 1942 - Deluxe Edition 8) - så skal der games lidt ekstra i den kommende tid 8)


    Nice gave at få. :D
    Ud på nettet og vælge CTF og møder du en modstander, som hedder Guardian, så løb for livet. Det er nemlig mig... hæ hæ. :))
    Har dog ikke spillet den sidste uges tid, da jeg har haft for travlt med en hel masse andet. Mit største problem lige nu, er at finde ud af, hvilken uddannelse jeg vil have. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Nice gave at få. :D
    Ud på nettet og vælge CTF og møder du en modstander, som hedder Guardian, så løb for livet. Det er nemlig mig... hæ hæ. :))
    Har dog ikke spillet den sidste uges tid, da jeg har haft for travlt med en hel masse andet. Mit største problem lige nu, er at finde ud af, hvilken uddannelse jeg vil have. :rolleyes:


    Ja det er bestemt ikke et nemt valg at skulle træffe..
    Jeg ved ikke hvad du arbejder med pt, men jeg kan ihvertfald anbefale, teknologi og kommunikation i forbindelse med Svagstrøm. Jeg er igang som Elektronomfagteknikker og det er efterhånden blevet skide spændende. Det er meget tørt de første mange måneder med Teori og en masse Matematik på et temlig højt niveau, men nu hvor der er mulighed for at lave det i praksis er det klart det være..


    Bare en idé :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Ja, velkommen tilbage, men bliv nu ikke siddende for meget på pinden.
    Det er jo nok medvirkende årsag til din "angina".
    Jeg kender det, da jeg har fået "ballonbehandling" to gange. Håber du også kan "nøjes" med det....


    ballonbehandling!? - hvad er det?? ?(

  • Quote

    Jepper :)) :) :D Vil nu hellere kalde det: at jeg provokerer 8) Brokkeri er vist det de unge gør, når der er nogen som retter dem eller fortæller hvordan tingene hænger sammen. ;)


    Bop bop - I dit tilælde kaldes det vist kværulerer ...................... :boxed: - Daaaaaaaamn I'm in the zone....... :dance: :dance: - hæ hæ.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Ja, det er jo nice nok. Glæder du dig så til du bliver 18 så du kan få kørekort ?... :)) :T


    Hov .... sidst jeg kiggede efter var jeg da ældre end dig ? ;) :))*S*


    Men du kan få en tur en dag, hvis din 3-hjuler løber flad for luft :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Men du kan få en tur en dag, hvis din 3-hjuler løber flad for luft :))


    Pssst... Det er en 4-hjuler han har. Bedre kendt som barnevogn... Hæ hæ ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Ja det er bestemt ikke et nemt valg at skulle træffe..
    Jeg ved ikke hvad du arbejder med pt, men jeg kan ihvertfald anbefale, teknologi og kommunikation i forbindelse med Svagstrøm. Jeg er igang som Elektronomfagteknikker og det er efterhånden blevet skide spændende. Det er meget tørt de første mange måneder med Teori og en masse Matematik på et temlig højt niveau, men nu hvor der er mulighed for at lave det i praksis er det klart det være..


    Bare en idé :D


    Tak for tippet :D
    Hmmm... Er lige før man burde lave en tråd om det. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN
    også lige et WB fra mig af ;) ..og håber du har det ok


    Tak ska du ha' og jo det går da nogenlunde. Men blev s.. forpustet af at spille BF 1942 - tror lige jeg napper sofaen på langs - en lille stund. See you later. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Hov .... sidst jeg kiggede efter var jeg da ældre end dig ? ;) :))*S*


    Jaaa... Ved det godt ... ;) Jeg er jo stadig 24... :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Men du kan få en tur en dag, hvis din 3-hjuler løber flad for luft :))


    Deal, men har nu ikke nogen 3-hjulet ... Ville dog gerne have en 3-hjulet Harley, men min bankmand syntes ikke om idéen. Irreterende lille mand. X(


    Så min transporter er 12 meter lang og gul .. :)) ... Gæt selv hvad det er .. :)) *G*


    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Pssst... Det er en 4-hjuler han har. Bedre kendt som barnevogn... Hæ hæ ;)


    Hov hov... Bare fordi jeg er født efter at forbrændingsmotoren er opfundet ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Hva så Bentzin.. haft gang i MP3 afspilleren?


    Not yet ! Var et et smut i Kvickly og så hvile :rolleyes: Det var s.. hårdt :( Der efter så lidt lidt sport på "flimmeren". Så skulle jeg jo lige inst. og prøve BF.
    Så lidt hvile igen :rolleyes: Holder mig stadig til det der sure plastic-rør og har købt noget mere "plaster".
    Skal dog nok få det hørt ;)