Den "gamle" er tilbage !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Not yet ! Var et et smut i Kvickly og så hvile :rolleyes: Det var s.. hårdt :( Der efter så lidt lidt sport på "flimmeren". Så skulle jeg jo lige inst. og prøve BF.
    Så lidt hvile igen :rolleyes: Holder mig stadig til det der sure plastic-rør og har købt noget mere "plaster".
    Skal dog nok få det hørt ;)


    hæhæ.. jeg havde gang i de der plastik cigaretter med gul/grøn/rød rør på og tyggegummi sidst jeg forsøgte :)


  • Synes du snakkede om opsparing til en gammel øse ? Blev det aldrig til noget ? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Synes du snakkede om opsparing til en gammel øse ? Blev det aldrig til noget ? :D


    Skal lige have gjordt lidt mere ved min gæld først ... 8)


    Man ja, snakkede da om et gammel skod-øse ... Bare først efter min læretid var forbi (30/6-04) så jeg ved om jeg kan blive fastansat eller om jeg skal til at læse til IT-Support-Spasser eller TeleFagTekniker ... Hvis jeg skal til at læse, så har jeg jo kun min grundløn og det er jo ikke meget i forhold til en "rigtig" løn ... Så det afhænger jo af det ... 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Skal lige have gjordt lidt mere ved min gæld først ... 8)


    Man ja, snakkede da om et gammel skod-øse ... Bare først efter min læretid var forbi (30/6-04) så jeg ved om jeg kan blive fastansat eller om jeg skal til at læse til IT-Support-Spasser eller TeleFagTekniker ... Hvis jeg skal til at læse, så har jeg jo kun min grundløn og det er jo ikke meget i forhold til en "rigtig" løn ... Så det afhænger jo af det ... 8)


    he he tænk dig om med den supportuddannelse - sidder på 4 år som supporter og det hænger mig ud af halsen. Brugte forleden 20 minutter for at få en kunde til at skrive "https:// " Bare kollon alene var en enorm kamp da han ikke engang vidste hvad Shift var. Havde det ikke været fordi jeg også får lov til at uddanne medarbejdere og handle værdipapirer, så var jeg gået kold på den stilling for lang tid siden- det er virkelig toppen af tålmodighed ;) :)) *S*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    he he tænk dig om med den supportuddannelse - sidder på 4 år som supporter og det hænger mig ud af halsen. Brugte forleden 20 minutter for at få en kunde til at skrive "https:// " Bare kollon alene var en enorm kamp da han ikke engang vidste hvad Shift var. Havde det ikke været fordi jeg også får lov til at uddanne medarbejdere og handle værdipapirer, så var jeg gået kold på den stilling for lang tid siden- det er virkelig toppen af tålmodighed ;) :)) *S*


    HeHe... Ja, ved det godt. Tror slet ikke jeg har toldmodighed til at være IT-Supporter på den måde ... Ville bare bede folk om at holde kæft og gøre PRECIS som jeg siger ... :)) ... Er det jeg siger til dem på arbejdet når de skal have hjælp med computeren. Har fortalt dem at de ikke skal vide HVORFOR man skal gøre sådan, men bare skal lære HVORDAN man gør det ... :))


    Tror dog ikke at TeleFagTekniker er mere spændende .... Lave ADSL-forbindelser .... Wee... Not. *G* ...


    Grunden til det IT-Supporter er jo fordi jeg har snakket med en sød dame hos firmaet som siger at de tager IT-Supporterne når der skal uddannes DataFagTeknikere ... Som er lidt mere spændende end begge de 2 andre ting syntes jeg ... Slår dog ikke mit nuværende arbejde ... :)) ... Elsker frihed, frisk luft og tanken om at sætte livet på spil... 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Slår dog ikke mit nuværende arbejde ... :)) ... Elsker frihed, frisk luft og tanken om at sætte livet på spil... 8)


    Lyder som du er i dit rette element ;)


    ... så ville det fedeste jo klart være at få en fastansættelse her til sommer - good luck :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Lyder som du er i dit rette element ;)


    ... så ville det fedeste jo klart være at få en fastansættelse her til sommer - good luck :cheers:


    Yeah... Har det som blommen i et æg... og tjener endda en skilling på det :))


    Men tak da. :cheers:

  • Vil lige sige at der er da sket noget godt, ud over at jeg nok er stoppet som ryger. I løbet af denne uge har jeg set mine 2 knægte mere end jeg gjorde hele sidste år. 8) Det er rigtig rart - de har lige været og hjælpe til med at få "muget ud" i køkkenet, så der er plads til håndværkerne - som starter i morgen, med at lave ny udsugning i køkken og badeværelse. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Vil lige sige at der er da noget godt ud over at jeg nok er stoppet som ryger. I løbet af denne uge har jeg set mine 2 knægte mere end jeg gjorde hele sidste år. 8) Det er rigtig rart - de har lige været og hjælpe til med at få "muget ud" i køkkenet, så der er plads til håndværkerne - som starter i morgen, med at lave ny udsugning i køkken og badeværelse. :rolleyes:


    Puha der sker da noget for tiden hva? :)


    Jeg tror også at Macie har fat i noget der.. ;)
    Gad vide om de ikke burde lave noget der hed Cola Heavy.. eller Cola Fat