økonomisk sygdom....

  • jeg har fået stillet diganosen: købelyst :D


    jeg har nu inden for den sidste måneds tid købt følgende:


    skærm, cpu-køler, højtalere, harddisk, pc-spil, mus, tastatur. og snart et grafikkort! 8o


    kender i det, hvor man bare ikke kan stoppe? 8o

  • Tja ... Det er vel efter perioder. Når der kommer en fed bonus fra arbejdet eller penge tilbage i skat, sø køber folk jo naturligvis mere end "normalt" ... Ikke noget underligt i det.


    At der så er nogle der sætter næsten alt tilside for at nære deres hobby hvad den nu er, er da også fint nok hvis de er glade for det. Det går jo ud på at more sig eller forkæle sig selv imens man har chancen


  • ja kender udmærket det med man ik kan stoppe, kan jeg heller ik...meeeen det kan tegnedrengen sq når der ik er fler penge i ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN


    ja kender udmærket det med man ik kan stoppe, kan jeg heller ik...meeeen det kan tegnedrengen sq når der ik er fler penge i ;)


    hehe :D


    f.eks.:
    det starter lige så stille med et motherboard.... og så snupper man også lige en ny cpu oveni købet.....og måske også lige et nyt kabinet..... og nu vi er igang kan vi også lige snuppe en ny harddisk..... osv.osv.


    og tilsidst har man minus på kontoen! :boxed: :rolleyes:

  • He he... Jeg kender en meget simpelt kur.
    Kig på din bankkonto og ubetalte/kommende regninger, inden du køber noget.
    Det virker fint her. :rolleyes:

  • ASRock K7VM2
    AMD T-bred Athlon XP 1.7+ @ 1.47Gh + Zalman CNPS7000A-AlCu køler
    Geforce 4 MX440 64mb - Geforce FX5900 XT på vej!
    ELIXIR 768mb DDR 2700
    Samsung Syncmaster 957 p 19"
    Seagate 80 Gb
    Logitec Desktop MX -sort + MX 500



    Det virker ellers ikke som om du har købt noget særlig godt... ! :roller:

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 


  • og? man har vel lov til at spare.


  • Hmmm..for det første hedder listen:


    CNPS7000A-AlCu køler = God!
    ELIXIR 768mb DDR 2700 = ik' det bedste, men det passede til hvad der var i forevejen
    GeForce 5900XT = helt fint!
    Seagate 80gb = helt fin!
    Samsung Syncmaster 957 p 19" = God!
    Logitec Desktop MX -sort + MX 500 = Godt!


    ...For det andet ER tingene faktisk ret gode!!


    ...Og for det tredje er din egen sq da ikke speciel god - så hvad med at fri os for den slags lame kommentarer? :roller:


    [Blocked Image: http://www.p0stwh0res.com/images/3dr_youtoolame.jpg]